Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Geheugen Intern DDR2 Dram /mobo

Pagina: 1
Acties:

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-11 08:34
kweet niet waar ik dit moet posten, vandaar maar ff nieuw topic aangemaakt!

Kan misschien het geheugen DDR2 Dram ook worden ingedeeld in snelheid ?

&

2 bedrijven in deze cat, pricewatch: Asus P5WD2 Premium WiFi-TV, 955X (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)
kunnen dit mobo niet leveren voor de prijs die ze hebben aangegeven !
kunnen die verwijderd worden of moeten ze zich aan die prijs houden ? >:)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ten aanzien van het DDR2 geheugen. Daar zal ik een van de komende dagen naar gaan kijken, hoe we DDR2 geheugen het beste kunnen onderbrengen.

Ten aanzien van de foute prijzen, dat kun je het beste via het meldpunt aan ons doorgeven. :)
Ik heb een fout in de Pricewatch gevonden!

Fouten in de Pricewatch, zoals verkeerde prijzen, dubbele producten, verkeerde verzendkosten, enzovoorts, kun je het beste melden door eerst op het prijs-edit-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/edit.gif ) te klikken en vervolgens het alert-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/pw/alert.gif ) te gebruiken om een admin te waarschuwen. Deze meldingen komen dan in het zogenaamde Pricewatch Meldpunt, alwaar een van de frontpage admins de melding zal bekijken en verwerken. Hierdoor houden wij een schone en jullie een actuele Pricewatch. Een topic openen is ook een optie, maar liever alleen voor structurele zaken, niet voor enkele foutjes.

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-11 08:34
oke heb het gemeld!

topic kan dicht :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

DDR2 geheugen blijft de komende tijd nog even zo staan, zodat we niet dubbel op hoeven te werken bij de introductie van Pricewatch 1.5. :)