Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is dat precies 'tzelfde?? Dus ook dat als +316... belt dat m'n phone dan herkent wie 't is?Pannenkoekkie schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:41:
Werken met 0031 in plaats van +31
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Beetje afhankelijk van je telefoon. Probeer het uit, zou ik zeggenspaceboy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:56:
[...]
Is dat precies 'tzelfde?? Dus ook dat als +316... belt dat m'n phone dan herkent wie 't is?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Outlook 2003:

Verder is 0031 niet hetzelfde als +31, omdat niet in ieder land als voorloopnummer 00 wordt gebruikt. Met de + werk je universeler.
Ligt toch niet aan sync-software? In m'n Outlook kan ik gewoon geen +31... opvoeren... zonder te syncen heb ik dit probleem al.Korakal schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:03:
Da's wel vaag? Welke sync software gebruik je? Ik doe 't met Activesync icm PocketPC 2003, en dat werkt prima met +316 (overigens net als met de Nokia PC Suite met m'n 6230).
Outlook 2003:
[afbeelding]
Verder is 0031 niet hetzelfde als +31, omdat niet in ieder land als voorloopnummer 00 wordt gebruikt. Met de + werk je universeler.
[ Voor 22% gewijzigd door Pannenkoekkie op 07-12-2005 00:14 . Reden: EMEA ]
Heb je dat probleem in de telefoonnummervelden van de contactpersonen? Ik heb het net geprobeerd en kan ook bij nieuwe contacts gewoon een + invoeren...spaceboy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:08:
[...]
Ligt toch niet aan sync-software? In m'n Outlook kan ik gewoon geen +31... opvoeren... zonder te syncen heb ik dit probleem al.
[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 07-12-2005 00:27 ]
Ja. Als ik een al dan niet leeg veld probeer te vullen doet hij net als in Excel... elke +31... getal wordt 31... hij haalt de plus gewoon weg!Korakal schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:25:
[...]
Heb je dat probleem in de telefoonnummervelden van de contactpersonen? Ik heb het net geprobeerd en kan ook bij nieuwe contacts gewoon een + invoeren...
Is het trouwens een standalone Outlook of bijv. Exchange? En gebruik je gewoon het normale telefoonnummer veld bij een contact?
Andermans topic kicken met een enkele regel is niet altijd genoeg info
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Inderdaad mag ik wel wat meer info geven.F_J_K schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:42:
Tellie, heb jij het ook onder Outlook 2003? Vreemd. Alle patches etc al geinstalleerd neem ik aan? Ik heb dit zelf nooit meegemaakt namelijk op de verschillende OL2k3 systemen die ik heb gebruikt.
Is het trouwens een standalone Outlook of bijv. Exchange? En gebruik je gewoon het normale telefoonnummer veld bij een contact?
Andermans topic kicken met een enkele regel is niet altijd genoeg info![]()
Ik gebruik outlook 2003 i.c.m. exchange (versie weet ik niet, maar het is via de TUE).
Een tijdelijke oplossing heb ik echter wel gevonden. In het veld area code heb ik een plus gezet. Deze neemt hij over. Als ik echter het nummer nog een keer bewerk dan is het plusje weer weg.
Dan kan ik me voorstellen dat de server bepaalde formaten afdwingt: neem even contact op met de support van TUE. En/of kijk wat er gebeurt als je een lokaal adresboek gebruikt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Wees consequent, maar niet altijd