Een paar weken terug hield het programma process explorer (sysinternals) er bij mij mee op. Als ik het opstart krijg ik een foutmelding en een dr. watson log. Het programma is slechts een executable en heeft dus geen installatieroutine
Ik heb van alles geprobeerd:
-opnieuw ge-extract (over de oude heen, later op andere plekken)
-opnieuw gedownload
-oudere versies gedownload
-Chkdsk op c schijf
-ingelogd met een ander account
Niets hielp. Hulp gezocht bij sysinternals maar niets helpt. Tot ik iets vreemds ontdekte en dat is de reden dat ik het draadje hier post en niet onder software: als ik op het ZIP bestand met de executable dubbelklik en het open in WINRAR kan ik het programma WEL starten door er op te dubbelklikken. dat terwijl winrar het natuurlijk op de achtergrond gewoon extract en uitvoert.
Ga ik naar mijn temp folder :
C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Temp\Rar$EX00.281
Dan staat het programma daar ook, maar ik kan het er niet uitvoeren!? Geeft gewoon de foutmelding.
Wat is hier voor iets vreemds aan de hand? iemand een idee? Wat is het verschil tussen hoe winrar het uitvoert en ikzelf? Manier van aanroepen?
Ik heb van alles geprobeerd:
-opnieuw ge-extract (over de oude heen, later op andere plekken)
-opnieuw gedownload
-oudere versies gedownload
-Chkdsk op c schijf
-ingelogd met een ander account
Niets hielp. Hulp gezocht bij sysinternals maar niets helpt. Tot ik iets vreemds ontdekte en dat is de reden dat ik het draadje hier post en niet onder software: als ik op het ZIP bestand met de executable dubbelklik en het open in WINRAR kan ik het programma WEL starten door er op te dubbelklikken. dat terwijl winrar het natuurlijk op de achtergrond gewoon extract en uitvoert.
Ga ik naar mijn temp folder :
C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Temp\Rar$EX00.281
Dan staat het programma daar ook, maar ik kan het er niet uitvoeren!? Geeft gewoon de foutmelding.
Wat is hier voor iets vreemds aan de hand? iemand een idee? Wat is het verschil tussen hoe winrar het uitvoert en ikzelf? Manier van aanroepen?