Ik zoek al een tijdje op tweakers maar vind niet de oplossing voor mijn probleem. Ik heb een Sitecom DC202 v1 icm een Alcatel Speedtouch Home. Als ik met www.speedtest.nl mijn verbinding test kom ik tot maximaal 250KB/s, haal ik de router er tussenuit dan haal ik 350KB/s. Herkent iemand dit probleem? Is er misschien een maximum snelheid voor mijn sitecom?
Ik heb dit probleem ook eens gehad, ook met een Sitecom.
Is dit het type waar je ook een versie 2 en 3 van hebt?
Zoja, dan zal je helaas een andere/nieuwe router moeten kopen omdat hij de snelheiden gewoonweg niet aankan.
Zoja, dan zal je helaas een andere/nieuwe router moeten kopen omdat hij de snelheiden gewoonweg niet aankan.
Ja klopt je hebt tegenwoordig tot v5. Balen als ik een nieuwe moet kopen. Enig idee wat een goede is?
Ik heb die router ook gehad (heb nu v5 van sitecom) en daarmee haalde ik altijd het maximun van @home +/- 350KByte/sec was dat toendertijd.Maxxi schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:16:
Ik heb dit probleem ook eens gehad, ook met een Sitecom.
Nu heb ik dus de v5 en daarmee haal ik ook gewoon max. (nu +/- 650KByte/sec)
Let op dat nieuwe firmware vaak kan helpen. Dat is een stuk goedkoper dan een nieuwe router halen.
Sitecom is sowieso niet echt een denderend merk (je betaalt meer dan voor Sweex/Edimax, maar krijgt 0,0 aan extra features of support ervoor terug), neem ofwel een Sweex/Edimax/E-Tech als goedkope keus of neem daadwerkelijk een kwaliteitsmerk als Belkin, Linksys of Asus
Bovendien schendt Sitecom de GPL. Niet een technisch issue, maar allerminst netjes
Euh, maar wat doet deze vraag ueberhaupt in Overige Hardware
Move -> NT
Sitecom is sowieso niet echt een denderend merk (je betaalt meer dan voor Sweex/Edimax, maar krijgt 0,0 aan extra features of support ervoor terug), neem ofwel een Sweex/Edimax/E-Tech als goedkope keus of neem daadwerkelijk een kwaliteitsmerk als Belkin, Linksys of Asus
Bovendien schendt Sitecom de GPL. Niet een technisch issue, maar allerminst netjes

Euh, maar wat doet deze vraag ueberhaupt in Overige Hardware
Move -> NT
Oslik blyat! Oslik!
De laatste firmware staat er op dus dat kan het niet zijn. Tot nu toe prima routertje aan gehad. Welke extra features zouden intressant kunnen zijn dion_b?
Ik had hem onder overige hardware gezet omdat ik niet op zat te letten ... sorry.
Ik had hem onder overige hardware gezet omdat ik niet op zat te letten ... sorry.
Pagina: 1