Tussen mij thuis en klasgenoten die op campus zitten hebben we geprobeerd Battlefield 2 te spelen over een LAN, m.b.v. Hamachi.
Een persoon op de campus pingen gaat de eerste ping iets van 1200ms, daarna rond de 50.
In BF2 is het gewoon te traag (geeft een ping van 999 aan). Spelen is niet mogelijk. Geeft na 10 seconden aan dat er problemen zijn met mijn netwerkverbinding.
Dit gebeurd dus als zij hosten. Wanneer ik host gaat het aan mijn kant goed en is het gezeik aan hun kant.
Intern in de campus gaat het als een trein.
Wat doe ik fout.
Ik heb windows firewall uitgeschakeld en alles open gezet (alle services e.d. hebben toegang). (WIN XP SP2 MCE 2005)
Zijn er bepaalde instellingen die ik moet doen?
Ik zit via de buurman achter een Asus WL500g als ik het goed heb.
Daarna zit een switch waarna ik kom.
Mijn vriendin, die bij me woont, heeft draadloos internet via een linksys router (van wie? een buurman/vrouw zeer waarschijnlijk
). Zou ik het kunnen proberen via haar? Dus BF2+Hamachi op mijn pc en dan haar internet delen aan mij, zodat ik met een lan kabel in haar netwerkpoort ook met haar draadloze internet mee genieten.
Een persoon op de campus pingen gaat de eerste ping iets van 1200ms, daarna rond de 50.
In BF2 is het gewoon te traag (geeft een ping van 999 aan). Spelen is niet mogelijk. Geeft na 10 seconden aan dat er problemen zijn met mijn netwerkverbinding.
Dit gebeurd dus als zij hosten. Wanneer ik host gaat het aan mijn kant goed en is het gezeik aan hun kant.
Intern in de campus gaat het als een trein.
Wat doe ik fout.
Ik heb windows firewall uitgeschakeld en alles open gezet (alle services e.d. hebben toegang). (WIN XP SP2 MCE 2005)
Zijn er bepaalde instellingen die ik moet doen?
Ik zit via de buurman achter een Asus WL500g als ik het goed heb.
Daarna zit een switch waarna ik kom.
Mijn vriendin, die bij me woont, heeft draadloos internet via een linksys router (van wie? een buurman/vrouw zeer waarschijnlijk