[Hamachi] Lan werkt erg traag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Tussen mij thuis en klasgenoten die op campus zitten hebben we geprobeerd Battlefield 2 te spelen over een LAN, m.b.v. Hamachi.

Een persoon op de campus pingen gaat de eerste ping iets van 1200ms, daarna rond de 50.

In BF2 is het gewoon te traag (geeft een ping van 999 aan). Spelen is niet mogelijk. Geeft na 10 seconden aan dat er problemen zijn met mijn netwerkverbinding.

Dit gebeurd dus als zij hosten. Wanneer ik host gaat het aan mijn kant goed en is het gezeik aan hun kant.

Intern in de campus gaat het als een trein.

Wat doe ik fout.

Ik heb windows firewall uitgeschakeld en alles open gezet (alle services e.d. hebben toegang). (WIN XP SP2 MCE 2005)

Zijn er bepaalde instellingen die ik moet doen?

Ik zit via de buurman achter een Asus WL500g als ik het goed heb.
Daarna zit een switch waarna ik kom.

Mijn vriendin, die bij me woont, heeft draadloos internet via een linksys router (van wie? een buurman/vrouw zeer waarschijnlijk :*) ). Zou ik het kunnen proberen via haar? Dus BF2+Hamachi op mijn pc en dan haar internet delen aan mij, zodat ik met een lan kabel in haar netwerkpoort ook met haar draadloze internet mee genieten.

• theshatter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:03
Naar aanleiding van dit topic heb ik Hamachi ook geinstalleerd, en ik kan je zeggen dat dit perfect werkt. Ik heb gisteren nog BF2 gespeeld en dit gaat prima.
Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen met jou probleem, aangezien het bij mij meteen goed functioneerde.
Jammer dat er verder geen bruikbare reacties komen, want dat geeft aan dat dit geweldige programma veel te weinig gebruikt wordt.

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

tjah het enige wat ik verder nog kan bedenken is dat je de poorten van hamachi niet open hebt staan in je router. Maar verder heb ik zelf ook nooit problemen gehad met Hamachi. Ik heb het alleen nog niet getest met battlefield 2.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Verwijderd

achterop23 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:48:
Tussen mij thuis en klasgenoten die op campus zitten hebben we geprobeerd Battlefield 2 te spelen over een LAN, m.b.v. Hamachi.

Een persoon op de campus pingen gaat de eerste ping iets van 1200ms, daarna rond de 50.

In BF2 is het gewoon te traag (geeft een ping van 999 aan). Spelen is niet mogelijk. Geeft na 10 seconden aan dat er problemen zijn met mijn netwerkverbinding.

Dit gebeurd dus als zij hosten. Wanneer ik host gaat het aan mijn kant goed en is het gezeik aan hun kant.

Intern in de campus gaat het als een trein.

Wat doe ik fout.

Ik heb windows firewall uitgeschakeld en alles open gezet (alle services e.d. hebben toegang). (WIN XP SP2 MCE 2005)

Zijn er bepaalde instellingen die ik moet doen?

Ik zit via de buurman achter een Asus WL500g als ik het goed heb.
Daarna zit een switch waarna ik kom.

Mijn vriendin, die bij me woont, heeft draadloos internet via een linksys router (van wie? een buurman/vrouw zeer waarschijnlijk :*) ). Zou ik het kunnen proberen via haar? Dus BF2+Hamachi op mijn pc en dan haar internet delen aan mij, zodat ik met een lan kabel in haar netwerkpoort ook met haar draadloze internet mee genieten.
Ik gok dat die campus een hoop bende blokkeert eerlijk gezegd...