Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] tekst valt buiten quote

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 15:42
Als je een heel erg lang woord gebruikt en vervolgens quote iemand dat, dan valt het buiten de "quotekader".
Voorbeeldje: Griffin in "Welkom in de huiskamer moppentrommel! -d..."
Ernstig is het niet, maar misschien toch even de moeite waard om het te melden.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

en wat had je voorgesteld als fix hiervoor?
React weet echt niet of een woord afgebroken kan worden, dus doet de software het meest logische: het gewoon zo laten.

[ Voor 11% gewijzigd door moto-moi op 06-12-2005 21:19 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Cascading Stylesheet:
1
overflow: auto;

Ofzo? Zodat je eventueel scrollbars krijgt?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

moto-moi schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:19:
en wat had je voorgesteld als fix hiervoor?
React weet echt niet of een woord afgebroken kan worden,
... dus breekt de software het af aan het eind van het vakje en geeft dit aan met een -je. Wat beter is dan niet afbreken. Als mensen zélf hun woord niet fatsoenlijk afbreken, moet de software dat maar doen, alhoewel incorrect. Sowieso zullen dit soort lange woorden in de praktijk toch niet zoveel zinnigs zijn, lijkt me. Een andere oplossing zou een klip-klap systeem zijn, zoals bij de code blokken, als er een te lang woord in staat :) .

DM!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
JHS schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:51:
[...]
... dus breekt de software het af aan het eind van het vakje en geeft dit aan met een -je. Wat beter is dan niet afbreken. Als mensen zélf hun woord niet fatsoenlijk afbreken, moet de software dat maar doen, alhoewel incorrect. Sowieso zullen dit soort lange woorden in de praktijk toch niet zoveel zinnigs zijn, lijkt me. Een andere oplossing zou een klip-klap systeem zijn, zoals bij de code blokken, als er een te lang woord in staat :) .
dan nu het probleem, wanneer is een woord te lang?
bij hoeveel tekens?

want
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
zijn veeeele meer tekens dan
WWWWWWWWWWWWWWWWWWW
en toch is die tweede langer :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Ik vind het een non-probleem; de Nederlandse taal heeft maar weinig woorden die echt zo lang zijn dat ze daardoor buiten de layout vallen, en als dat onverhoopt toch gebeurd dan hoop ik dat de poster zo slim is om het woord zelf even af te breken - daarvoor ga ik geen tijd en moeite spenderen aan allerlei ranzige overflow- of afbreektruuken...

Intentionally left blank

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

BasieP schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:54:
[...]dan nu het probleem, wanneer is een woord te lang?
bij hoeveel tekens?
Hmja, daar heb ik niet over nagedacht. En aan de ene kant is het wel een probleem, want in principe zouden gebruikers de layout niet moeten kunnen aanpassen, lijkt me, maar aan de andere kant moeten mensen ook maar fatsoenlijk zijn...

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

JHS schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:34:
[...]
Hmja, daar heb ik niet over nagedacht. En aan de ene kant is het wel een probleem, want in principe zouden gebruikers de layout niet moeten kunnen aanpassen, lijkt me, maar aan de andere kant moeten mensen ook maar fatsoenlijk zijn...
Het verneukt de layout niet hoor; het is puur overflow (en in IE zelfs nog afgekapt ook). Misschien dat het de boel in het paarse monster uitrekt, maar dat boeit al helemaal niet ;)

Intentionally left blank

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

er bestaat toch ook zoiets als de PHP functie wordwrap() ;), die kan je in de templates wel afvangen denk ik dan ;)...
Is dat een idee?

[ Voor 60% gewijzigd door AW_Bos op 07-12-2005 00:03 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
AW_Bos schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:02:
er bestaat toch ook zoiets als de PHP functie wordwrap() ;), die kan je in de templates wel afvangen denk ik dan ;)...
Is dat een idee?
Die weet dus alsnog niet hoe breed de letters zijn, dus zal in een non-fixed-width-font nevernooitniet goed wrappen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, zodra er echte woorden bestaan die zo lang zijn dat dit vaker voorkomt zullen we erover nadenken, tot die tijd lijkt me zo'n feature inbakken redelijk zinloos en zonde van crisp en ACM's hun tijd ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.