Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Volgens deze lijst is error code 10 "This device cannot start." waarbij ze aanraden de drivers nog eens te herinstalleren. Zijn de drivers die je gebruikt wel geschikt voor Windows XP volgens Senao?
enige wat helpt is drivers/tooltje uninstallen en opnieuw installeren.
heb dit ook gehad met saneo kaartjes werkt meestal alleen goed met bijgeleverde tooltje zelfde probleem had ik ook met enkele 3com kaartjes.(zowel oude als nieuwe modellen)
En dat is idd knap waardeloos als je de wifi volledig via windows wil laten werken en niet via vage tooltjes van fabrikanten.
heb dit ook gehad met saneo kaartjes werkt meestal alleen goed met bijgeleverde tooltje zelfde probleem had ik ook met enkele 3com kaartjes.(zowel oude als nieuwe modellen)
En dat is idd knap waardeloos als je de wifi volledig via windows wil laten werken en niet via vage tooltjes van fabrikanten.
Tool / drivers opnieuw installeren helpt niet.Thijs B schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:30:
enige wat helpt is drivers/tooltje uninstallen en opnieuw installeren.
Intussen win2k geinstalleerd, wat blijkt, daar doet het ding het ook niet. Dit vind ik zeer vreemd, aangezien de kaart meteen werkte toen ik het ding kocht en installeerde ......
Ik heb eens geprobeerd om zelf een irc enzo toe te wijzen. De kaart functioneerde kort, maar na een reboot ofzo weer het zelfde.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)