Ik werk al een paar jaartjes op een asus A7V8X-X moederbord met kt400 chipset met een athlon 2600+ processor en 768 mb ram, nu begint deze te verslijten (steeds vaker vastlopen, meermalen resetten voordat ie boot) en dus ben ik van plan om een nieuw moederbord te kopen, dit mede omdat ik waterkoeling heb en overklokken met een dit moederbord niet echt opschiet.
Ik wil dus een nieuw Socket A moederbord, en heb eens op de pricewatch rondgekeken, nu weet ik niet welke beter voor me zou zijn een nforce 2 400 of een kt880, ik zit dus te twijfelen tussen de A7N8X E deluxe of de A7V880, of van een ander merk maar het aanbod is nog al beperkt, wat ik vooral belangrijk vind is de overklokbaarheid, welk mobo kan ik het beste nemen?
Ik wil dus een nieuw Socket A moederbord, en heb eens op de pricewatch rondgekeken, nu weet ik niet welke beter voor me zou zijn een nforce 2 400 of een kt880, ik zit dus te twijfelen tussen de A7N8X E deluxe of de A7V880, of van een ander merk maar het aanbod is nog al beperkt, wat ik vooral belangrijk vind is de overklokbaarheid, welk mobo kan ik het beste nemen?
SH|T Happens