PowerDVD opslaglocatie verandreren

Pagina: 1
Acties:

• Clumsy Smurf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:11
Ik gebruik Cyberlink PowerDVD en wil graag de opslaglocatie veranderen van het Default.PLS bestand, want dat doet die altijd in My Documents directory en dat wil ik graag verandert hebben.

iemand enig idee.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beetje oud topic maar nog geen antwoord... ik zou het ook namelijk heel graag willen weten..

Ik heb de userimages.bmp van nero ook verplaatst naar een temp dir in nero zelf via het register.. maar kan over default.pls niks vinden in het register

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
En hier dan nog een kick van mij...
heeft iemand hier een oplossing voor? Het is echt heel vervelelend, aangezien ik die functie helemaal niet gebruik.

• f.grijze
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Niemand een goed antwoord op de gestelde vraag? Ik zit ook met dit probleem namelijk...

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

gewoon op verbergen zetten, dan zie je hem toch niet meer

• Clumsy Smurf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:11
SYQ schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:59:
gewoon op verbergen zetten, dan zie je hem toch niet meer
En hoe moet ik dat doen als alle bestanden voor mij zichtbaar zijn ook alle verborgen bestanden (en nee dat wil ik niet uitzetten.

• WTBram
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:29
Sorry voor het kicken na n paar maanden, maar het moet toch mogelijk zijn? In het register kan ik ook niets vinden, en het staat ook niet bij de instellingen van PowerDVD...

Zou het hardcoded zijn, dus niet te beinvloeden door de gebruiker?

edit:

Ja dus, hardcoded... Zie dit topic. Ik heb het bij versie 7 nog niet geprobeerd, misschien binnenkort.

Ik ben geen programmeur, maar ik zou het absoluut anders doen! :X

[ Voor 34% gewijzigd door WTBram op 12-11-2006 23:25 . Reden: Voortschrijdend inzicht... Na het posten een later gevonden link toegevoegd. ]

Have no fear, the engineer is here

Pagina: 1