Een map van internet downloaden

Pagina: 1
Acties:

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11-2025

CyberJoe

Only visiting this planet

Topicstarter
Ik wil graag een hele map van een site downloaden. Niet om ofline te surfen, maar om echt te hebben, incl. plaatjes en interne verwijzingen. Heb al gegoogled en gezocht binnen GoT. Is hier een progje voor, of gewoon een super tip natuurlijk. Heb al dingen als sitethief geprobeerd, maar niet tot tevredenheid.

Ja ik heb ook een computer.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 20:56
google eens op wget, evt voor windows

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CyberJoe schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:49:
Ik wil graag een hele map van een site downloaden. Niet om ofline te surfen, maar om echt te hebben, incl. plaatjes en interne verwijzingen. Heb al gegoogled en gezocht binnen GoT. Is hier een progje voor, of gewoon een super tip natuurlijk. Heb al dingen als sitethief geprobeerd, maar niet tot tevredenheid.
Download Accelerator Plus Kan geloof ik snel een 'hele map' downloaden. Hij selecteerd dan alle bestanden en dan hoef je alleen nog maar op 'Start download' te klikken. :Y)

Goedkoop bellen via VoIP

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Volgens mij kan dat (ook) met HTTrack.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02 21:24

slaay

Natuurbeleven.com

Teleport pro, erg geschikt daarvoor!

Dich bis echt unne foëzen haas

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Wat is hier precies het nut van?

Ik heb zelf ook nog een vraag: Sommige sites zoals tvgids.nl hebben een irritant scriptje lopen waardoor je niks kan selecteren, zeker om hun tekst te beschermen.
Iemand een tip om dat te omzeilen?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Soldaatje schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:40:

Ik heb zelf ook nog een vraag: Sommige sites zoals tvgids.nl hebben een irritant scriptje lopen waardoor je niks kan selecteren, zeker om hun tekst te beschermen.
je had je vraag wel in een apart topic mogen stellen ofzo, hoor... ;)
maar goed:
Die selectie uitschakelen zie ik wel eens vaker op zulke sites, en dat verafschuw ik gewoon, want het is gewoonlijk een handicap aan de site.... :(
Selecteren gebruiken sommige mensen ook om te zien waar ze gebleven zijn met lezen....je kan het ook gewoon uit de broncode halen, die is te bereiken met Beeld>Bron

[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 07-12-2005 00:10 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11-2025

CyberJoe

Only visiting this planet

Topicstarter
Ik heb met httrack de map gedownload, ging lekker makkelijk. Kwam er met dap niet uit. Thanx allemaal.

Ja ik heb ook een computer.

• Dark0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-01 14:54

Dark0r

WAT

httrack werkt goed :) ikzelf gebruik webminer nog wat gebruiksvriendelijker (wel java installen :( maar die zit standaard in xpsp2)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Soldaatje schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:40:

Ik kan de omschrijving van de programma's gewoon selecteren in mijn browser Opera..

backtotopic: Zelf heb ik ook ervaring met Teleport Pro. Dat werkt werkelijk als een tiet *D

[ Voor 11% gewijzigd door kamerplant op 07-12-2005 10:51 ]

🌞🍃

Pagina: 1