Toon posts:

Edimax BR-6104k problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb internet van planet internet. altijd gehad met een repotec router. maar die is paar weken geleden doorgebrand. dus een nieuwe router gekocht. een edimax BR-6104K. in begin geen problemen. maar nu valt mijn internet steeds weg. en binnen een halve minuut is het weer terug. maar het kan zijn dat mijn internet 5 minuten standhoud. 3 kwartier of maar 1 minuut. en ik irriteer me er matteloos aan.

ik heb mijn firmware geupdate naar 3.15 (de nieuwste, van hun site).

heeft iemand een oplossing voor mij, wat ik kan doen. of dat ik een nieuwe router moet kopen? zoja welke.

Verwijderd

Draai je P2P software?

Verwijderd

Topicstarter
nee. alleen msn messenger en teamspeak. waar ik vroeger nooit problemen mee heb gehad.

en ik draai heel soms voor 10 minuten limewire maar die zet ik meestal uit

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:01

rimpeldinky

nani?

Je kunt beter kijken of je deze router terug kunt brengen. Edimax staat er ondertussen om bekend met de nieuwste modellen routers nogal wat problemen te geven.

Soms volstaat het wisselen van de router door je leverancier maar een ander merk werkt beter.

Let in ieder geval op voor Q-Tec en Trust bijv. Die leveren ook niet echt denderende kwaliteit.

Bedrade routers beginnen vaak vanaf 40 euro of zo een beetje degelijk te worden.

Suc6

*burp*

Verwijderd

Topicstarter
ja we gaan denk ik voor een nieuwe modem (deze is al 6 jaar oud) en dan met een ingebouwde router (iig dat meerdere pc's op kunnen) en want dat komt beter uit. maar bedankt voor het advies ik houd het zeker in mijn achterhoofd