Vaagheden in verkiezingen.gathering.tweakers.net?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Zojuist heb ik geconstateerd dat er op onze 'verkiezingsplaats' een paar fouten aanwezig zijn. Zoals U kunt zien in de broncode bij de aanwezige hyperlinks van de users die daar gelist zijn, zit er een aantal verschillende in de manier waarop de urls geplaatst zijn. Voor de mensen die ze over het hoofd zien zal ik ze hier nog een plaatsen:

Arie Jan Stapel (polaris): polaris --> /forum/userprofile/<user_id>

Arthur Schefffer (Arthur): http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/arthur --> /forum/myreact/<username>

Vanwaar deze onjuistheden?
Hopelijk kunt U, gij heerser over GoT, mij een antwoord verschaffen!

Mvg,
Ronald van Os (webfreakz.nl)

PS: Nee dit is geen bericht om in de meest grappige te zetten! :o

[ Voor 12% gewijzigd door webfreakz.nl op 06-12-2005 19:37 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het zijn allereerst geen onjuistheden; hoogstens inconsistenties ;) Ik gok dat er een kant en klaar lijstje is overgenomen wat even inconsistent was :)

offtopic:
groeten hoeven nog steeds niet hoor. Verder klopt je signature niet

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Ingewikkelde woorden allemaal :P

Wat klopt er niet in me signature?

<? moet <?php zijn ?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik denk dat er een spatie mist tussen location en http.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 02:44

SmartDoDo

Woeptiedoe

Waar je al niet van wakker kunt liggen :X

Maargoed, liever dat je met zoiets komt want dan blijkt er in feite niets aan de hand te zijn ;) De verschillen zijn er doordat er een lijst van de eerste verkiezingen is hergebruikt vorig jaar en dit jaar wederom. Zo ontstaan die verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
No offence, maar de verkiezingsite zit sowieso vrij braQ in mekaar.. Ik weet niet of het ondertussen al gefixt is, maar de vorige/volgende-navigatie-linkjes onderaan zitten op de verkeerde plek als er in de opties plaatjes bevinden (mr/miss GoT, smilies)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Geil is dat die foutjes :~

De reden dat het niet 100% in orde is omdat het in zeer korte tijd in elkaar is gezet door momania. Ik meen dat er naderhand wel wat kleine dingen aan veranderd zijn, maar om er devforce voor in te zetten gaat imho wat ver. Wellicht dat als er komend jaar een minder drukke periode is met devven dat iemand zin heeft dergelijke zaken bij te schaven. Vooralsnog zijn we allang blij dat er een prima werkend geheel staat met minimale foutjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

webfreakz.nl schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:55:
[...]

Wat klopt er niet in me signature?

<? moet <?php zijn ?
Nee hoor; shorttags zijn toch gewoon goed? Lees dit eens door en je zult zien dat dit al een stuk beter klopt:

PHP:
1
header('Location: http://www.webfreakz.nl/');

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
@SmartDoDo:

Waarmee hebben jullie het druk met devven dan? En bedoel je dan devven voor GoT/T.net?

@Spider.007:
Ja shorttags lijkt mij ook niks mis mee. Maar het schijnt dat je soms problemen kan krijgen met XML en PHP ivm dezelfde tag: <?
Of zit ik nu heel erg fout?
Maar ik zal het verbeteren!

Verder leuk die verkiezingen alleen weet ik niet op wie ik moet stemmen bij 'Beste Mod 2005' Ik kan namelijk niet kiezen tussen SmartDoDo en Spider.007 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

webfreakz.nl schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:10:
@SmartDoDo:

Waarmee hebben jullie het druk met devven dan? En bedoel je dan devven voor GoT/T.net?
Mergezaken en andere dingen waar ik geen verstand van heb ;) Er zijn iig belangrijker dingen dan de verkiezingen :)
Verder leuk die verkiezingen alleen weet ik niet op wie ik moet stemmen bij 'Beste Mod 2005' Ik kan namelijk niet kiezen tussen SmartDoDo en Spider.007 :P
Dáár kan ik je best bij helpen, aangezien ik een prutser ben kun je beste niet op mij stemmen :+

Als je het echt niet weet, en dat kan ik me voorstellen want ik vind dat soort keuzes ook heel lastig, kun je ook overwegen niet te stemmen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
SmartDoDo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:03:
Geil is dat die foutjes :~

De reden dat het niet 100% in orde is omdat het in zeer korte tijd in elkaar is gezet door momania. Ik meen dat er naderhand wel wat kleine dingen aan veranderd zijn, maar om er devforce voor in te zetten gaat imho wat ver. Wellicht dat als er komend jaar een minder drukke periode is met devven dat iemand zin heeft dergelijke zaken bij te schaven. Vooralsnog zijn we allang blij dat er een prima werkend geheel staat met minimale foutjes :)
Na mijn weten was dit dezelfde site die vorig jaar ook gebruikt was? Dan heeft momania dus een jaar de tijd gehad om alle kleine foutjes er uit te halen? :+ Nee, verder natuurlijk erg prachtig wat momania geproduceerd heeft, verder ook niet erg ofzo, maar 't is wel storend :P Zie screenshot:

Screenshot-GoT verkiezingen 2005 - Mozilla Firefox.png (178.63 kB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Osiris schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:17:
[...]

Na mijn weten was dit dezelfde site die vorig jaar ook gebruikt was? Dan heeft momania dus een jaar de tijd gehad om alle kleine foutjes er uit te halen?
We kunnen het altijd meenemen voor een volgende keer. Ik vraag me af of hier vorig jaar commentaar op is geweest anders had het al meegenomen kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Tja, ik wil best de source even veranderen hoor :P
Ik bedoel, jullie hebben mij genomineerd voor grappigste-post-2005 dus daar mag wel wat tegenover staan, toch?

En verder stem ik dan wel gewoon op de categorien waar ik wél tussen kan kiezen (dus minder dan 106 mogelijkheden :( ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

webfreakz.nl schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:25:
En verder stem ik dan wel gewoon op de categorien waar ik wél tussen kan kiezen (dus minder dan 106 mogelijkheden :( ) :P
Vind ik eigenlijk ook een ramp, wellicht dat het een idee is om voor bepaalde categoriëen een aantal punten toe te kennen. Aan de andere kant is dat weer een beetje intensief als je zoveel modjes punten wilt geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Ja weet je niet hoe lang je daarmee bezig bent? :P
SmartDoDo: +1 Informatief
Spider.007: +1 Interessant
BalusC: +1 Behulpzaam
moto-moi: +1 Grappig

Dit is niet ingevuld naar waarheid ;)
Maar het zou misschien wel een idee zijn om bij de "Beste Mod 2005" ofzo 5 punten uit te kunnen delen? Dus je moet iemand op #1 zetten, een #2 enz.... ?

[ Voor 3% gewijzigd door webfreakz.nl op 06-12-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Osiris schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:17:
[...]

Na mijn weten was dit dezelfde site die vorig jaar ook gebruikt was? Dan heeft momania dus een jaar de tijd gehad om alle kleine foutjes er uit te halen? :+ Nee, verder natuurlijk erg prachtig wat momania geproduceerd heeft, verder ook niet erg ofzo, maar 't is wel storend :P Zie screenshot:

Screenshot-GoT verkiezingen 2005 - Mozilla Firefox.png (178.63 kB)
Dude, dan moet je ook een _echte_ browser gebruiken :+ . Ik weet niet welke versie je gebruikt, maar in de trunkversie van Firefox (de versie die ooit Firefox 3.0 [en misschien wel 2.0] gaat worden :P ) is het opgelost:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ab3e60ed30d9412b04eff72c01b5c19e/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Harm schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:10:
[...]

Dude, dan moet je ook een _echte_ browser gebruiken :+ . Ik weet niet welke versie je gebruikt, maar in de trunkversie van Firefox (de versie die ooit Firefox 3.0 [en misschien wel 2.0] gaat worden :P ) is het opgelost:

[afbeelding]
1.0.7, daar 1.5.0 nog niet stable is op Gentoo x86 ;) En 1.0.7 is toch best een gangbare versie, dussuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

webfreakz.nl schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:01:
Maar het zou misschien wel een idee zijn om bij de "Beste Mod 2005" ofzo 5 punten uit te kunnen delen? Dus je moet iemand op #1 zetten, een #2 enz.... ?
Ik denk dat we zoiets wel kunnen meenemen voor een volgende verkiezing. Soms is een categorie zo klein dat je daarbinnen best een stem kunt geven, andere categoriëen zijn zo uitgebreid dat je er mensen/onderwerpen mee tekort zou doen als je maar 1 stem kunt uitbrengen.

Wat mij betreft een veranderpuntje voor de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 22:01

Just_I

What did you just say?

Overigens word het usericon van Badeend (genomineerde voor 'Mooiste animated icon') niet weergegeven, maar is dit een url naar het nominatie topic.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Mag ik trouwens nog bij de Mr. GoT verkiezingen? Was way te laat met inleveren van mn feauteau, was wel genomineerd enzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Is het niet handig ergens een aankondiging te doen ofzo? In het mededelingen forum? T.Net nieuwsbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Die is dr ook allang geweest?: GoT Verkiezingen 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Osiris schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:33:
Mag ik trouwens nog bij de Mr. GoT verkiezingen? Was way te laat met inleveren van mn feauteau, was wel genomineerd enzo :o
Kan niet he, de genomineerden nog aanpassen na de start van de verkiezingen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aankondiging van de verkiezingen? Dan zou je inderdaad GoT Verkiezingen 2005 kunnen copypasten en ben je snel klaar met een Mededeling :+

edit:

Zeg ik ietwat te laat

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 06-12-2005 21:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:36:
[...]

Kan niet he, de genomineerden nog aanpassen na de start van de verkiezingen.
Suffie had een place-holder-image!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Hmmm, heb blijkbaar iets over het hoofd gezien :+
Nouja, nu is het wachten tot 1 januari (alvast gelukkig nieuwjaar ;)) of ik de grappigste post heb :+

Maar ik denk toch dat er iets moet komen dat alle users het zien. Zie bijvoorbeeld deze post:
Kaj. in "GoT verkiezingen 2003"

En dat gaan we nu ook krijgen! Ik denk dat als iemand een T.Net nieuwsbericht regelt dat er véél meer gestemd wordt? Maar misschien is dat overdreven... ik kan niets anders verzinnen hoe je het onder de users bekend zou kunnen laten worden (wat een zin 8)7 ), misschien een push-message naar iedereen? :+ Alleen beetje database intensief denk!

[ Voor 63% gewijzigd door webfreakz.nl op 06-12-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:35

momania

iPhone 30! Bam!

M'n verkiezingen php prutsel :o :+

't Is al weer zo lang geleden dat ik dat in elkaar geflanst heb, dat ik me niet eens meer kan herinneren dat het al redelijk in de nieuwe template style is. Heb ook geen idee meer of ik dat nou had gedaan of iemand anders. 8)7

Verder moet je deze verkiezingen site niet meer aanpassen. Eigenlijk moet er een verkiezingen module bij de foto contest site worden gebouwd: http://tca.gathering.tweakers.net
Dat was ook het oorspronkelijke idee van die site.

Maar volgens mij zijn de devvers ook nog bezig met wat modules voor de FP waar dit soort zaken ook gedaan kunnen worden. (meen ik me vaag te herinneren :P )

Was wel stom verbaasd dat ik ook in het lijstje met devvers stond op de verkiezingen site. :D :o

Wel lief dat er nog aan mij is gedacht O+ :* (ondanks dat ik geen maar een prutser ben qua devven... op het werk besteed ik er al te veel tijd aan :+

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

momania schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:43:
't Is al weer zo lang geleden dat ik dat in elkaar geflanst heb, dat ik me niet eens meer kan herinneren dat het al redelijk in de nieuwe template style is. Heb ook geen idee meer of ik dat nou had gedaan of iemand anders. 8)7
Dat heb ik laatst crisp in z'n schoenen geschoven O-)
crisp is heel gevoelig voor 'dat kan jij zeker niet he <verhaal> O-)
Was wel stom verbaasd dat ik ook in het lijstje met devvers stond op de verkiezingen site. :D :o
Wel lief dat er nog aan mij is gedacht O+ :* (ondanks dat ik geen maar een prutser ben qua devven... op het werk besteed ik er al te veel tijd aan :+
Ik vond dat jij er ook bijhoorde :* O+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34

crisp

Devver

Pixelated

Harm schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:10:
[...]

[afbeelding]
Was in Deer Park al gefixed ;)
1.0.7 is echt antiek... :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
gerjan@flaptop ~ $ emerge -pv mozilla-firefox

These are the packages that I would merge, in order:

Calculating dependencies ...done!
[ebuild   R   ] www-client/mozilla-firefox-1.0.7-r2  -debug +gnome +ipv6 +java -mozcalendar -mozdevelop -moznoxft -mozsvg +truetype +xinerama -xprint 32,131 kB

Total size of downloads: 32,131 kB
gerjan@flaptop ~ $

Kheb nix anders! Gisteren nog gesynct :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:55:
Was in Deer Park al gefixed ;)
1.0.7 is echt antiek... :P
Sowieso kwam het ook in 1.0.7 niet altijd voor, kan ik uit ervaring zeggen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:35

momania

iPhone 30! Bam!

moto-moi schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:47:
[...]Dat heb ik laatst crisp in z'n schoenen geschoven O-)
Zie je wel... dacht al dat ik me het gewoon niet kon herinneren, maar dat kan wel kloppen dus :+
crisp is heel gevoelig voor 'dat kan jij zeker niet he <verhaal> O-)
Tino is oké, olé olé \o/
Ik vond dat jij er ook bijhoorde :* O+
O+

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34

crisp

Devver

Pixelated

Osiris schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:01:
[...]
Echte mannen compileren 'm toch zelf? :P

momania: de back-end is nog mooi paars hoor ;)

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 07-12-2005 08:52 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:51:
[...]

Echte mannen compileren 'm toch zelf? :P

momania: de back-end is nog mooi paars hoor ;)
Euhm, dude, ik compile sowieso alles zelf met Gentoo? :P Alleen ik houd wel de Gentoo-stable-'branch' aan zeg maar.. :P En die piepo's vinden 1.5.0 niet stable blijkbaar :+ Kzal nog es syncen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Osiris schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:25:
[...]

Euhm, dude, ik compile sowieso alles zelf met Gentoo? :P Alleen ik houd wel de Gentoo-stable-'branch' aan zeg maar.. :P En die piepo's vinden 1.5.0 niet stable blijkbaar :+ Kzal nog es syncen..
Heeft geen nut: http://packages.gentoo.org/ebuilds/?mozilla-firefox-1.5
Hij is nog testing voor AMD64/X86/PPC dus... dat wordt toch een testing pakken dan he :+
Bang dat je je systeem onderuit haalt ofzo?

Maar ik zie dat de 'ergernis' waarvoor ik dit topic geopend heb, nogsteeds niet is opgelost! Shame On You! :( O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Osiris schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:37:
[...]

Suffie had een place-holder-image!
Maar da's niet de echte pic toch? Er hebben al veel mensen gestemd. Achteraf iets aanpassen kan dan niet echt meer. Jammer maar meer geluk volgend jaar denk ik :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

webfreakz.nl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:32:
...

Maar ik zie dat de 'ergernis' waarvoor ik dit topic geopend heb, nogsteeds niet is opgelost! Shame On You! :( O+
Vanwaar deze onjuistheden?
Dude, rielex :) Het zijn geen onjuistheden, en het is echt niet iets waar je je druk over hoort te maken hoor ;) Als SmartDoDo en/of Apen-nootjes eraan toekomen, of een van de devvers, zal het mogelijk recht gezet worden, maar dit valt onder de noemer micro-mierenneuken wat de moeite van het aanpassen eigenlijk niet waard is imho.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:32:
[...]

Heeft geen nut: http://packages.gentoo.org/ebuilds/?mozilla-firefox-1.5
Hij is nog testing voor AMD64/X86/PPC dus... dat wordt toch een testing pakken dan he :+
Bang dat je je systeem onderuit haalt ofzo?

Grrrom :P Zit ik voor nix te syncen :+ Die portage cache updaten duurt altijd zo lang :(
Bor de Wollef schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:34:
[...]

Maar da's niet de echte pic toch? Er hebben al veel mensen gestemd. Achteraf iets aanpassen kan dan niet echt meer. Jammer maar meer geluk volgend jaar denk ik :)
Nee, een placeholder is idd niet de echte pic nee, die er nu overigens wél staat.. Volgend jaar idd beter opletten :) Khad namelijk geen fatsoenlijke cam en een mobiel-cam-foto is ook zo wat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Remy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:35:
[...]

[...]
Dude, rielex :) Het zijn geen onjuistheden, en het is echt niet iets waar je je druk over hoort te maken hoor ;) Als SmartDoDo en/of Apen-nootjes eraan toekomen, of een van de devvers, zal het mogelijk recht gezet worden, maar dit valt onder de noemer micro-mierenneuken wat de moeite van het aanpassen eigenlijk niet waard is imho.
Weet ik, maar ik heb gewoon ff zin om ergens over te zeuren B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:38

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

webfreakz.nl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:45:
[...]

Weet ik, maar ik heb gewoon ff zin om ergens over te zeuren B)
Eigenlijk kunnen we het dan als een behoorlijk compliment beschouwen, als er geen grotere zaken zijn om over te klagen ;) :) :D

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Vorig jaar hebben we een apart draadje geopend zodat er over de verkiezingen kon worden gepraat. Zie hiervoor GoT Verkiezingen 2005, de verwachtingen in SG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Osiris schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:01:
[...]

gerjan@flaptop ~ $ emerge -pv mozilla-firefox

[ebuild   R   ] www-client/mozilla-firefox-1.0.7-r2  -debug +gnome +ipv6 +java -mozcalendar -mozdevelop -moznoxft -mozsvg +truetype +xinerama -xprint 32,131 kB

Total size of downloads: 32,131 kB
gerjan@flaptop ~ $

code:
1
2
3
4
5
6
7
phoenix radiant # emerge -pv =mozilla-firefox-1.5

[ebuild  N    ] www-client/mozilla-launcher-1.45  5 kB
[ebuild  N    ] www-client/mozilla-firefox-1.5  -canvas -debug -gnome -ipv6 -java -mozdevelop -mozsvg -xinerama -xprint 33,726 kB

;)
Pagina: 1