Wel pingen, maar geen internet.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey jongens, ik heb een heel raar probleem op mijn eigen pc.
Gisteravond zat ik nog lekker op vent en wow en wat te surfen. Toen mijn computer niet goed afgesloten, nu wou ik 6 uur ff gaan inloggen in wow, alleen had ik opeens geen verbinding!

Ik meteen ping google.com, en ja dat werkte, ping blackraven.nl doet het ook en ja ping gathering.tweakers.net deed het ook prima. Dus pingen doet het wel goed. Hitman pro gedraait 2x wel wat dingen gevonden en allemaal verwijdert, toen ook nog in veilige modus gedraaid maar ook niets raars.

Toen het netwerk bekeken, de utp kabel werkt gewoon goed, router doet het, kan op mijn broers pc komen via het netwerk, mijn broer en vader hebben wel gewoon internet. Maar ik kan gewoon niet op internet komen! Ik snap er niets van!

Heb in de search gekeken, maar daar stond een oplosing voor 98 en voor xp moest je maar formateren, maar dat wil ik niet :(.

Dus weet iemand anders wat ik moet doen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Probeer is systeemherstel.

Goedkoop bellen via VoIP

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Dat zou kunnen, maar ben ik dan alles kwijt? heb namelijk geen idee van wanneer die systeemherstel is.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

MrVegeta schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:41:
Dat zou kunnen, maar ben ik dan alles kwijt? heb namelijk geen idee van wanneer die systeemherstel is.
De datum staat erbij, ik geloof dat geregistreerde programma's worden verwijderd die in de tijd tussen vandaag en de tijd die op dat herstelpunt staan.

Give it a try... :)

(edit:) Je systeempje maakt automatisch herstelpunten, tenzij je dat hebt uitgezet B)

[ Voor 12% gewijzigd door MensionXL op 06-12-2005 19:51 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Jup bedankt :) probleem is opgelost.
Geen idee waardoor het kwam maar systeemherstel van gister gedaan en plop hij doet het weer.

Pagina: 1