Toon posts:

GTA San Andreas Mods

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GTA: SA Vorige week zaterdag gekocht en ik vind het een fantastisch spel, nou wil ik alleen nieuwe auto's in het spel zetten. Zo zijn er mods voor bv een Enzo Ferrari :P Ik heb de bestanden gedownload met WinRAR extraced naar de GTA san Andreas map. Nou zijn de auto's nog niet omgewisseld in het spel. Hoe doe ik dit? (Ook gebouwen mods etc probeer ik te installeren)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:19
Je moet met een bepaald programma de Data bestanden van het spel openen en daarin de bestanden die je hebt gedownload vervangen voor de originele.

een tip: op http://www.gtagames.nl wordt alles duidelijk uitgelegd en kan je veel mods downloaden voor bijna alle GTA's , dus registreer je daar even en have fun

(gtagames.nl is niet mijn site, dus mensen please vat het niet op als SPAM want ik probeer hem te helpen)

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb de mod sucsesvol geinstalleerd maar nu is alles helemaal naar de klote.

Ik heb 2 keer kunnen spelen na het installeren van de mod, nu is het alleen zo dat elke keer dat ik bij het laadscherm ben en het balkje vol is, ik een zwart scherm krijg. Er zijn fouten gegenereerd in GTA_SA.exe. Watskebeurt? (Opnieuw geinstalleerd al trouwens werkte voor even maar daarna weer hetzelfde)

p.s (Mods waren open_up beetje lame inderdaad maar ik wou zo graag de rest zien en wat nieuwe auto's)

Ik heb trouwens de andere forums hierover al gelezen en gedaan wat er stond als tip werkte heleaas niet:(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 18:19 ]