Weet iemand of gebruikt iemand een dect draadloze huistelefoon die automatisch kan ophangen? Deze functie moet de verbinding verbreken als bijvoorbeeld de tegenpartij ophangt of als de lijn een paar minuten niet aktief is, net als bij mobiele telefonie.
De draadloze telefoon(s) die ik gebruik moeten altijd handmatig 'opgehangen' worden door op het desbetreffende toets te drukken. Helaas heb ik een paar huisgenoten (lees: schoonouders
) die volledig technobeet zijn. Vaak is de lijn voor de rest van de dag open als zij gebruik hebben gemaakt van een van de draadloze toestellen thuis, met als gevolg dat accus van de telefoons nutteloos worden leeggezogen en het huisalarm niet uit kan bellen bij onraad. En natuurlijk iedereen klagen dat ik altijd onbereikbaar ben...
Vandaar dat ik zoek naar toestellen met een dergelijke functie. Het lijkt mij ondenkbaar dat ik de enige ben die er behoefte aan heb
Heb in GoT en Google gezocht, maar gebruik misschien verkeerde zoekwoorden. Kan er iig niets over vinden.
De draadloze telefoon(s) die ik gebruik moeten altijd handmatig 'opgehangen' worden door op het desbetreffende toets te drukken. Helaas heb ik een paar huisgenoten (lees: schoonouders

Vandaar dat ik zoek naar toestellen met een dergelijke functie. Het lijkt mij ondenkbaar dat ik de enige ben die er behoefte aan heb
Heb in GoT en Google gezocht, maar gebruik misschien verkeerde zoekwoorden. Kan er iig niets over vinden.