Mensen, ik weet dat er al talloze onderwerpen over geschreven zijn, maar ik kom er niet uit.
Ik heb:
- Nokia 6670
- Bluetooth Dongle, werkend met IVT BlueSoleil 1.6.2.1 Release 050629
- PC Suite 6.6.18
Ik kan met mijn telefoon moeiteloos verbinding maken via IVT BlueSoleil's eigen programma. Connectie no prob, en kan zonder enige moeite bestanden overzetten e.d.
Maar... Ik wil graag synchroniseren met PC Suite.....
Installeren van de suite is geen probleem geweest, maar dan
Ik doorloop de 'wizard' van 'manage connections'
- Allereerst staan er 2 Bluetooth verbindingen:
- BlueTooth (IVT BlueSoleil)
- BlueTooth (Microsoft)
- Wanneer ik BlueTooth (Microsoft) selecteer, krijg ik het volgende:
- Zodra ik de connection setup draai "Cannot use the connection type. Check that all needed
hardware, software and drivers are available".
- Wanneer ik BlueTooth (IVT BlueSoleil) selecteer, krijg ik het volgende:
- Hij kan mijn telefoon vinden (Detecting devices staat idd mijn telefoon) dus ik selecteer deze
- Moet password opgeven, doe ik en idd op mijn telefoon krijg ik de vraag om pw in te voeren,
dus ik doe dat
- Krijg ik een venster "Connection setup complete", you have now the following bluetooth
connections available:
Maar daaaar staat mijn telefoon dus niet tussen!
- Ik bovenstaande stappen nog 5x proberen, staat er ineeens (echt NO REASON) wél 'Vissie Bluetooth' die ik kan aanklikken.
- Ik die connectie aangeklikt, en 'finish' geklikt --> geen resultaat, hij vind de connectie niet.
- Vervolgens weer het bovenstaande verhaal ettelijke malen, dus geen verbinding gevonden...
Ik hoop dat iemand dit al eens heeft gehad (en opgelost
) want ik wil toch GRAAG sync'en!
Ik heb:
- Nokia 6670
- Bluetooth Dongle, werkend met IVT BlueSoleil 1.6.2.1 Release 050629
- PC Suite 6.6.18
Ik kan met mijn telefoon moeiteloos verbinding maken via IVT BlueSoleil's eigen programma. Connectie no prob, en kan zonder enige moeite bestanden overzetten e.d.
Maar... Ik wil graag synchroniseren met PC Suite.....
Installeren van de suite is geen probleem geweest, maar dan
Ik doorloop de 'wizard' van 'manage connections'
- Allereerst staan er 2 Bluetooth verbindingen:
- BlueTooth (IVT BlueSoleil)
- BlueTooth (Microsoft)
- Wanneer ik BlueTooth (Microsoft) selecteer, krijg ik het volgende:
- Zodra ik de connection setup draai "Cannot use the connection type. Check that all needed
hardware, software and drivers are available".
- Wanneer ik BlueTooth (IVT BlueSoleil) selecteer, krijg ik het volgende:
- Hij kan mijn telefoon vinden (Detecting devices staat idd mijn telefoon) dus ik selecteer deze
- Moet password opgeven, doe ik en idd op mijn telefoon krijg ik de vraag om pw in te voeren,
dus ik doe dat
- Krijg ik een venster "Connection setup complete", you have now the following bluetooth
connections available:
Maar daaaar staat mijn telefoon dus niet tussen!
- Ik bovenstaande stappen nog 5x proberen, staat er ineeens (echt NO REASON) wél 'Vissie Bluetooth' die ik kan aanklikken.
- Ik die connectie aangeklikt, en 'finish' geklikt --> geen resultaat, hij vind de connectie niet.
- Vervolgens weer het bovenstaande verhaal ettelijke malen, dus geen verbinding gevonden...
Ik hoop dat iemand dit al eens heeft gehad (en opgelost