Als het een oud bord is dan wil 256 nog wel eens problemen geven, maar volgens mij moeten alle moderne borden even goed met 256 als met 2*128 moeten kunnen werken. Bij mij gaat het in ieder geval met simpel Winbond geheugen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Maakt niet zoveel uit, maar aangezien het nu even duur is zou ik 1 x 256 nemen, bespaart geheugenbanken!
2 x 128 is goedkoper, maar 256 geeft minder problemen met upgraden.. als het geheugen nog goedkoper word en je koopt 256 bij is het vervelend dat dan je drie slots volzitten. moderne mobo's kunnen 256 allemaal aan. alleen ouwe willen nog wel eens moeilijk doen.
is ook iets minder snel, maar dat is echt heeeelll erg weinig.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
256 is lastig wanneer de module stuk gaat, dan heb je niets meer
met 2x128 heb je altijd nog één module over...
met 2x128 heb je altijd nog één module over...
Het is alleen erg jammer, dat je met de i815 chippies niet verder dan 512MB kan upgraden. Dan heb je eindelijk een leuk blokkie a 256MB en dan zit je alweer bijna aan je max.:(Op vrijdag 19 januari 2001 14:10 schreef aatos het volgende:
2 x 128 is goedkoper, maar 256 geeft minder problemen met upgraden.. als het geheugen nog goedkoper word en je koopt 256 bij is het vervelend dat dan je drie slots volzitten. moderne mobo's kunnen 256 allemaal aan. alleen ouwe willen nog wel eens moeilijk doen.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Ik heb heel stink 1x 128 en 2x 64
128 heb ik sinds augustus 1999
toen kwam er een tijdje g eleden 64 bij, omdat het zo duur was, daarna nog een keer 64 omdat het weer wat goedkoper werd, en DAARNA WERD HET STINK GOEDKOOP
bah. nou ja, in april haalt ik toch mijn Athlon
128 heb ik sinds augustus 1999
toen kwam er een tijdje g eleden 64 bij, omdat het zo duur was, daarna nog een keer 64 omdat het weer wat goedkoper werd, en DAARNA WERD HET STINK GOEDKOOP
bah. nou ja, in april haalt ik toch mijn Athlon
Pagina: 1