Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

180 toolbar

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is begonnen met het downloaden van wat mp3tjes waarbij ineens de 180toolbar geinstalleerd werd. Die software heb ik weg gehaald uit mijn Software Manager, maar die toolbar en alle irritante zelf openende pagina's om spyware te deleten, blijven maar komen.

Wie weet hoe je deze weghaalt?
Ik zie overigens ook nergens meer dat het 180 heet, maar jullie kenners weten vast wel wat het dan wel is?

De toolbar geeft aan:
top searches, fun, practical, currency converter, diversity, currency conversion, american airline.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:46
180 Solutions. Haal maar eens een ge-update: Ad-Aware en Spybot Search & Destroy er overheen.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Of natuurlijk meteen Hitman Pro.

Zie ook Beveiliging en Virussen - FAQ (antwoorden) » Nuttige links :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 06-12-2005 18:08 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

En lees ondertussen ook maar nog eens Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door. Ik mis namelijk een hele hoop eigen inzet in je TS. Zo geef je niet aan wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen, waar je al naar gezocht hebt en nog meer dingen.

Je bent al vaker gewezen op deze dingen, lees ook nog eens Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden door. Je mag een nieuw topic openen, zorg dan wel dat je de stappen in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten volgt. Deze thread sluit ik. :)

Signature

Dit topic is gesloten.