Toon posts:

Voipbusters foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem .. vandaag tussen de verschillende vestigingen van mijn stage bedrijf Voip verbinding aangelegd. Hiervoor gebruik ik het programma voipbusters. Nu heb ik echter op 1 computer het probleem dat p2p communicatie niet kan worden uitgevoerd. Dit word aangegeven in voipbuster. Ik kan dus niet van computer naar computer bellen maar wel naar gewone vaste nr;s
In de router heb ik de firewall uitgezet. Echter nu doet hij het nog niet. Heeft iemand dit probleem ook gehad en kan mij daarmee helpen graag.

En thuis vliegt draadloos internet van wanadoo er telkens uit na ongeveer 40 seconden bellen dus ook niet echt geweldig. Wanadoo via de livebox.

Iemand voor 1 van deze 2 een oplossing

Maikel

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 17:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
vaag .. nergens kan ik er wat over vinden ..

• shadowrazor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-12-2024
Misschien de firewall van xp die p2p blokt?

Verwijderd

Topicstarter
oke dank je :) ..
En op die andere vraag .. weet je dat toevallig ook ?

• shadowrazor
Dat van die 40 seconden? Je moet 5 euro op je account van voipbuster storten om onbeperkt te kunnen bellen.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dat heb ik :)
ofjah 4.16 .. maar daar kan het toch niet aan liggen of wel .. want anders kan je een minuut bellen en nu houd het internet lijn het maar 40 seconden vol

Maikel

• shadowrazor
Heb je een een goed signaal met je livebox? Misschien omdat door de constante verbinding de verbinding wegvalt, probeer anders eens met kabels.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zal het eens met kabel proberen .. even kijken of ik die hier ergens kan vinden

Verwijderd

Topicstarter
Met kabel krijg ik zelf helemaal geen internet verbinding meer .. maar het is constant na 40 sec blijft ie uitvallen dusjah
Pagina: 1