Toon posts:

Exchange 5.5 naar 2003 migratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met een migratie van Exchange 5.5 server naar Exchange 2003 server? Ik ben momenteel half op weg om de migratie te doen echter ik kan de Config CA _SITENAAM_SERVERNAAM in de Active Directory Connector niet verwijderen. Bij de exchange Server information is het donker en ik kan het niet meer wijzigen. Verder heb ik de Exchange 5.5 server te vroeg gedeinstalleerd wat denk ik niet de bedoeling is geweest. Of ben ik nu echt het haastje? Ik krijg namelijk in de exchange system manager bij de SITE en dan servers de oude exchange 5.5 server niet meer verwijderd. Is er toevallig een hack of zoiets om alsnog verder te gaan met de migratie of moet je toch echt opnieuw beginnen? Exchange 2003 werkt gewoon en ik kan mail versturen en ontvangen. De mailboxen zijn gemigreerd dus dat is allemaal wel in orde. Ik krijg ook de Active Directory Connector Services niet mee gedeinstalleerd. Er komt dan een melding dat de Connection Agreement associated is met de Active Directory Connector. ID no: c10361b7 Microsoft Active Directory Setup.

Iemand voor mij een tip of is het nu echt te laat :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Exchange zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Voor die ADC te verwijderen - verwijder eerst je agreements :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
En dat is nu juist wat ik bedoel: Die Connection Agreement in de Active Directory Services is niet te verwijderen. Normaal gesproken kun je rechtsklikken maar er is helemaal geen delete actie zichtbaar :?