Probleem met Microfoon

Pagina: 1
Acties:

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:21
Ik heb een Asus P5GD1-VM moederbord met een on-board realtec 8 kanaals sound card. Nou als ik mijn microfoon in de ingang stop achterin het moederbord krijg ik een audio wizzard dat ik moet kiezen dat het een microfoon is. Nadat ik dat heb gedaan en probeer te praten over MSN/Teamspeak hoor ik helemaal niks. De micorfoon werkt niet. Bij MSN audio instellen kun je hem meestal makkelijk instellen, dat werkt dus niet. Wat kan ik doen ?

• VeeGee
Ik heb hem nu een beetje aan de praat, ik hoor mezelf een klein beetje als ik em test en de stem kraakt ontzettend. Ook staan de boxen bijna op max als ik mezelf een klein beetje wil horen.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 16:09

Just_I

What did you just say?

Zit het plugje wel in de goede connector?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• VeeGee
Ja, dat weet ik zeker, zodra ik een stekkertje achterin mijn PC plug krijg ik ook autpomatisch een audiowizzard. Als ik dan zeg dat het een mic is en het klopt niet hoort hij dat ook aan te geven. En de ingang heeft een roze rand. Dat is meestal zo bij microfoon ingangen voor zover ik weet.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
configuratiescherm > geluiden en audioapparaten > tabblad audio > opnemen vna geluid / volume > geavanceerd in dat nieuwe schermpje (volume control) > 1 microfoon boost :)

• VeeGee
heb ik gedaan, nu lijkt het wel of mijn microfoon constant aan staat. steeds als ik praat dan doet de mic het ook. en in teamspeak is het geluid nog steeds erg zacht en krakerig

• VeeGee
weet iemand wat ik nog kan doen ? Ik wil graag goed geluid hebben op Teamspeak

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-02 14:13

Koppensneller

winterrrrrr

Gewoon even je voice activation level omhoog zetten? (options --> sound input/output settings)

Of even push-to-talk gebruiken...

• VeeGee
Heb ik allemaal al gedaan, het probleem is gewoon dat het geluid erg kraakt en nog steeds erg zacht is ondanks ik alles op max heb gezet in TS en in Windows
Pagina: 1