Toon posts:

MSI RS480M2/RX480M2 ATI Chipset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Klopt het dat er met dit moederbord problemen zijn ? videokaarten krijgen te weinig stroom e.d. problemen met vastlopen.

Zelf heb ik er last van als ik dus teveel van mijn kaartje vraag en toen via via dit gehoord.
Zijn vast wel mensen hier die hetzelfde probleem hebben gehad ?

Tips ?

MSI RS480M2/RX480M2 ATI Chipset
Phoenix Bios version 3.19
AMD 64bits 3200+
1,5 GB PC3200
Antec voeding 350W

XFX 7800GT 256MB DDR3
Video BIOS version : 5.70.02.13.13
IRQ : 18
Forceware driver : 81.94

Mvgr,

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 21:50

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb niets gehoord over dergelijke problemen met de Xpress 200(P) chipsets. Het enige probleem is voor zover ik weet de tragere USB-snelheden.

Zijn je chipsetdrivers en BIOS wel up-to-date? Overigens denk ik dat het probleem eerder bij je voeding ligt. 350W houdt niet echt over bij een dergelijke kaart, ook al is het een Antec.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Oke bedankt voor je reactie :)

Via de MSI Live Update utlity is alles up to date.
Ik zal eens even kijken naar de voeding mogelijkheden.

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-03 23:01
Ik heb dit bordje idd ook icm. een x700pro..

Echter heb ik ongeveer 1 maand gebruik gemaakt van het bord; hierna heeft deze na veel onverklaarbare vastlopers/freezes de geest gegeven. Nu heb ik hem na 3 maanden RMA wieder zuruck en .... Alweer d00d, geen beeld na 10 minuten te hebben gewerkt.. :(

Vrijdag ga ik even naar Alternate toe om het bordje te ruilen want dit is echt een van de slechtere borden die ik ooit heb gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door Pakjebakmeel op 07-12-2005 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is raar, daar heb ik zelf geen last van.

Alleen als ik dus ga knoeien aan de snelheden van mijn Videokaart gaat hij freezen.
Maar dat is gewoon een kwestie van voeding denk ik, niets met mobo.