Mijn MSN doet sinds het weekend raar. Ik heb niks veranderd aan de instellingen en ook geen andere software/hardware geïnstalleerd. Om de een of andere reden verschijn ik niet meer online bij de mensen in mijn contactlijst. Ik kan ze wel aanspreken en berichten versturen en ontvangen (mits ik een gesprek begin uiteraard, zij kunnen niet beginnen te praten tegen iemand die offline staat).
Ik heb MSN al verwijderd, MSN plus verwijderd, Trillian geïnstalleerd (zelfde probleem, verschijn ook niet online) etc. Het vage is dat ik bij sommige andere mensen wél online kom.... In mijn eigen lijst (heb mezelf ff toegevoegd om te testen) sta ik bijvoorbeeld gewoon op online... Iemand enig idee ? Heb al gegoogled en hier gezocht, maar kom nergens hetzelfde probleem tegen....
Ik heb MSN al verwijderd, MSN plus verwijderd, Trillian geïnstalleerd (zelfde probleem, verschijn ook niet online) etc. Het vage is dat ik bij sommige andere mensen wél online kom.... In mijn eigen lijst (heb mezelf ff toegevoegd om te testen) sta ik bijvoorbeeld gewoon op online... Iemand enig idee ? Heb al gegoogled en hier gezocht, maar kom nergens hetzelfde probleem tegen....