Toon posts:

[200TS] Onthouden/opslaan van gebruiker gegevens*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen hoe Terminal Server bepaalt welke gegevens er over een gebruiker wel en welke niet worden opgeslagen door terminal server?
Of waar je dat kunt instellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:19:
kan iemand mij vertellen hoe Terminal Server bepaalt welke gegevens er over een gebruiker wel en welke niet worden opgeslagen door terminal server?
Of waar je dat kunt instellen?
Dat soort dingen worden gewoon als onderdeel van het profiel van een user opgeslagen.

Als dit niet is opgegeven, zal dit lokaal op de TS gebeuren, anders (via AD Users & Computers, of als je niet in een domein zit, in het lokale computer management) zal dit op een per user aan te geven share gebeuren.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welkom op GoT :)
Ik mis in je topic een heleboel zaken welke wij toch wel belangrijk vinden op GoT. Omdat je er ongetwijfeld overheen hebt gekeken toen je je registreerde, pak ik de belangrijkste zaken er nog even uit:
  • Kies een topic titel die je probleem / vraag duidelijk en helder omschrijft. Opzich doe je dat wel, maar in Windows Operating Systems hebben we nog de extra eis dat je aangeeft welke Windows versie het hier over gaat (dit kan je ook zien aan de tiental andere topics die op dezelfde manier een topic titel hebben). Vertel dus nog even welke Windows versie het hier over gaat, dan kan ik je topic titel nog even aanpassen.
  • Geef altijd aan wat je zelf gedaan, geprobeerd en gezocht hebt. Waar heb je bv. op gezocht op Google, en wat kwam je zoal aan antwoorden tegen? Welke dingen heb je zelf al geprobeerd, en wat lukte er niet aan die mogelijke oplossingen?
  • Geef duidelijk en helder aan wat je probleem is. Let hierbij op dat niet iedereen op dat moment hetzelfde aan het doen is als jij bent, ben dus duidelijk, specifiek en geef genoeg randinformatie mee.
Pas jij je topicstart nog even aan? :)

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-03 21:33

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Via GPO's kan je een hoop instellen.

Computer Configuration --> Administrative Templates --> Windows Components --> Terminal Services.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reacties
Het gaat in ieder geval om een Windows 2000 server

Nu heb ik zelf gezocht met google, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ook hier heb ik de zoekfunctie gevonden, maar na ongeveer 4 pagina's kwam ik er niet meer uit.
De zoekwoorden zijn ook niet heel erg gebruikelijk die ik heb gebruikt.

als ik meer ben tegengekomen zal ik dat hier melden.

Excuus voor een wat verkeerde start.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:32

mutsje

Certified Prutser

Het ligt er heel erg aan wat je gebruikt. Local Profiles, Roaming profiles, Mandatory Profiles etc. Vul je topicstart hiermee aan en dan zou je ook nog de zoektermen die je hebt gebruikt kunnen opgeven.
Pagina: 1