Snogard.de heeft momenteel een zéér interessante actie lopen voor een Asus A636 (€ 366), waarbij nu ook een aantal accessoires zoals autohouder/-lader etc geleverd worden. Indien dit alles appart aangekocht moet worden ben ik in België al vlug 450-500 € kwijt...
Enige probleem is dat deze pocketpc geleverd wordt met een duitstalige Windows Mobile 5.0. Na enig gezoek heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord gevonden of er een mogelijkheid is om hier een engels- of nederlandstalige windows mobile op te installeren... (mijn duits is namelijk niet al te geweldig
).
Iemand die hier ervaring mee heeft, of handige links weet te vinden, zou ik zeer dankbaar zijn!
Ervaringen met het toestel zelf zijn ook altijd welkom uiteraard.
Alvast bedankt!
Enige probleem is dat deze pocketpc geleverd wordt met een duitstalige Windows Mobile 5.0. Na enig gezoek heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord gevonden of er een mogelijkheid is om hier een engels- of nederlandstalige windows mobile op te installeren... (mijn duits is namelijk niet al te geweldig
Iemand die hier ervaring mee heeft, of handige links weet te vinden, zou ik zeer dankbaar zijn!
Ervaringen met het toestel zelf zijn ook altijd welkom uiteraard.
Alvast bedankt!