Toon posts:

Meerdere keyb's & mouses

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via USB kan je makkelijk meerdere toetsenborden & muizen op de pc aansluiten, maar is het ook mogelijk om (eventueel met extra tools) een keyb & mouse toe te wijzen aan een bepaald programma ?

Ik zit hier met een dual xeon op winXP 64bit en 2gb geheugen een een striped scsi 15krpm pc.. tamelijk snel dus :9~ Maar nu heb ik een tweede pc nodig voor iemand dat af en toe hier met me komt samen werken. Die tweede pc zal héél wat trager gaan maar als ik een extra keyb & mouse kan aansluiten en deze richten op een virtual windows xp dan zet ik deze open op een tweede of derde monitor en kan hij hier vlot op werken.

Of als iemand een andere tip heeft... ?

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 19:06
Als je al over een andere pc beschikt zou die andere persoon via RDP op een virtual pc op jouw dual Xeon kunnen aanloggen en op die manier kunnen werken.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Dit is op hardwarematig niveau niet mogelijk. Je computer ontvangt een interrupt van een toetsenbord, maar aan deze interrupt kan hij niet weten welk toetsenbord die interrupt heeft gestuurd. Je zal dus nooit een toetsenbord kunnen identificeren en dus zal je ze ook niet kunnen assignen aan een appart programma :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
@Linchpin: heb ik ook al zitten denken maar had liefst die andere pc zo gelaten wegens plaatsgebrek in het bureautje

@the_shadow: Akkoord voor PS/2 maar een USB toetsenbord werkt bij mijn weten op een geheel andere manier.