Toon posts:

Numerieke toetsen Notebook ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag numerieke { numpad } toetsen gebruiken - & + net zoals bij een desktop toetsenbord .
Is dat wel mogenlijk bij een notebook vraag ik mij af ????

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ja... vaak staan de numerieke toetsen in een andere kleur naast de letters van je toetsenbord. Je kan deze gebruiken door middel van een Functie toets, welke dat is hangt af van je latop. Welk merk heb je?

Ze zijn overigens ook los te koop voor laptops, meestal met een USB aansluiting :)

Afbeeldingslocatie: http://www.demion24.nl/image.php?ID_Product=7921

[ Voor 28% gewijzigd door Han op 06-12-2005 12:16 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:00

rg-mohwa

Phoe Hé

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:12:
Ik wilde graag numerieke { numpad } toetsen gebruiken - & + net zoals bij een desktop toetsenbord .
Is dat wel mogenlijk bij een notebook vraag ik mij af ????
Han niet stiekum edditen he :P

[ Voor 23% gewijzigd door rg-mohwa op 06-12-2005 12:16 ]

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 07:52

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Laptops die dat meestal op het toetsenbord geintegreerd hebben zijn vaak zogeheten desktop replacements. (en dan niet gedeelde Fn keys dus, maar een echte num pad ernaast.)Alhoewel veel lichtere dat ook weer hebben tegenwoordig. Ik zou me daar niet zo druk over maken en een losse kopen. Bij iedere office center te koop en tig andere zaken. Dan heb je gelijk een bredere keus qua laptop's.

[ Voor 11% gewijzigd door makkie ;) op 06-12-2005 12:19 ]

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het numerieke toetsen gevonden en wel als volgt : ik houd FN { blauw van kleur links onder van toetsenbord } ingedrukt en dat de + { ook blauw rechts van toetsenbord } of - { de P van het toetsenbord ook blauw } .