Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Terugkerende foute vermelding

Pagina: 1
Acties:

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19
pricewatch: Acer N50 Premium

Bij mijn zoektocht naar een Acer N50 Premium voor een leuke prijs heb ik zowat alle aanbieders in de Pricewatch gechecked. Daarbij ben ik een aantal foute vermeldingen tegengekomen, die ik heb opgegeven en die ook allemaal zijn verwerkt. Opgeruimd staat netjes ;)

Onder andere de goedkoopste aanbieder, PC Megastore à 303,20 (€20 goedkoper dan de rest) heeft de N50 helemaal niet in zijn assortiment. Dat heb ik dus ook gemeld, hij werd er vervolgens uitgehaald. Nou kijk ik vandaag weer in de PW: staat ie weer bovenaan :? Dus ik naar de website: en nee hoor, nog steeds geen N50. Hoe kan dat nou? :?

Edit: ik heb het Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/pw/alert.gif-gebeuren dus al gebruikt om het te melden bij een admin, maar hij komt weer terug..

[ Voor 11% gewijzigd door Elwood Blues op 06-12-2005 12:16 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dat ligt aan de koppeling van de Pricewatch database aan die van PC Megastore. Deze koppeling zorgt ervoor dat ze hun prijzen regelmatig up to date kunnen houden. De koppeling is bij deze verbroken en de prijs zal nu niet terug keren.

• Elwood Blues
Super! Hetzelfde geldt (zo zie ik nu) voor NetLine. Als ik er nog meer tegenkom met ditzelfde probleem, moet ik dat dan hier melden of via de gebruikelijke methode?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Gebruikelijk methode is voor ons het makkelijkste. Als je erbij vermeld dat je dit al eerder hebt gemeld weten we waar het fout gaat en kunnen we de koppeling verbreken. :)

Netline ook verwijderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Longbeard op 06-12-2005 13:40 ]

Verwijderd

Vandaag de prijs wederom verwijderd bij PC megastore; het product was niet gekoppeld.

• Elwood Blues
Ik begin me nu toch echt af te vragen wat er steeds weer mis gaat, want hij staat er na 5x verwijderen alwéér :D Sorry dat ik zo hardnekkig ben - ik heb niks tegen PC Megastore hoor, maar ze verkopen de N50 gewoon niet dus horen ze ook niet bovenaan in de pricewatch IMHO :)
Pagina: 1