Toon posts:

Snelste Driver voor de Matrox G400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een paar weken counterstriken met de 6.21.003 driver had ik toch het idee dat ik slechter speelde. Toen draaide ik voor de grap even 3DMark2000 1.1 en kwam op een nogal lage score 26xx uit. Toen ik mijn oude driver 5.55 weer installeerde kwam ik weer terug op m'n vertrouwde 32xx. Ik vind het een beetje vreemd dat een nieuwe driver zo'n stuk slechter zou zijn. Ik heb een A7V met een Duron600@909, de bottleneck is overduidelijk de matrox en de driver. Ik ben benieuwd hoe ik de beste score uit m'n matrox kan halen! (TurboGL was geen verbetering bij mij (in counterstrike))..

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
TurboGL vond ik helemaal niks, in heel wat spellen gebaseerd op de quake engine kreeg ik rare kleuren bij dynamic lighting. Ik draai nu de nieuwste beta drivers...
Hierover heb ik geen klachten, prestatie is hetzelfde gebleven geloof ik. In de readme wordt gesproken over dat er met deze drivers iets gefixt werd voor CounterStrike. Daarom heb ik hem geinstalled.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat klopt, als je met de 6.01 drivers counterstrike ging spelen vanuit het halflife menu (dus niet vanuit gamespy ofzo), dan bleef er garbage op je scherm staan als het spel begon. In 6.24 verdween deze garbage na enkele seconden. Maar 5.55 had dit probleem al helemaal niet. Ik vraag me dus af wat er nou beter zou moeten zijn aan 6.24. Mischien dat ik wat fout doe ofzo, of een instellingje moet veranderen. Maar de fps (cl_showfps 1) is duidelijk hoger met 5.55.