Toon posts:

samsung 730BF backlight leakage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb sinds een paar weken een Samsung 730BF. Ik ben zeker tevreden over de prestaties van het scherm, alleen ik heb nogal last van backlight leakage. De leakage zit vooral aan de randen en één streep in het midden. De leakage zie je alleen bij donkere kleuren.

weet iemand of dit onder de garantie valt?

alvast bedankt.

edit:
er zijn mensen die beweren dat backlight leakage algemeen goed is onder de TFT schermen, maar de Samsung 710N 17" TFT van m'n ouders heeft er geen last van

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 14:27 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 09:52
Een streep in het midden? Dat vind ik vreemd.

Mijn 730BF, en voor zover ik heb gelezen alle, hebben alleen aan de boven en onderkant een beetje leakge, vrijwel alleen goed zichtbaar bij een volledig donker scherm.

Probeer er eens een duidelijke foto van te maken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om het goed op foto te krijgen, maar dit is helaas niet gelukt.

heeft niemand antwoord op mijn vraag?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Gabber: Vraag dit anders is in het 17" topic!

Daar hebben meer mensen 't zelfde scherm als jouw en dat is denk handiger (alhoewel crosspost)

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag is gewoon of (redelijk extreme) backlight leakage onder de garantie valt.

niemand antwoord? :|

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-03 16:33
bel met samsung, dan heb je zo je antwoord.
Pagina: 1