[2003] Hp insight manager geeft Patrol warning af*

Pagina: 1
Acties:

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
Op een van de ProLiant DL380 G2 servers krijg ik de volgende melding via sim (nieuwste versie) in mijn mail:

Event Name: PATROL Warning
Event originator: Server
Event Severity: Major
Event received: 06-Dec-2005, 01:28:52
Event description: A ``PATROL Warning`` trap indicates a monitored PATROL object is in the warning state. Specific information is detailed below.

Iemand enig idee wat dit is?? Heb al gegoogled ect maar kan er NIETS over vinden.
Insight manager geeft geen hardware issues aan, enkel de version control agent maar dat is niet boeiend..

De zin " Specific information is detailed below" slaat ook nergens op aangezien dit alles is wat er in het mailtje staat.

HP Insight Management Agents for Windows 2000/Windows Server 2003 7.0.0.0
Ik weet dat dit niet de nieuwste zijn maar dat lijkt me ook niet het probleem.

Iemand enig idee?

edit: spelvout

[ Voor 5% gewijzigd door blablable op 06-12-2005 11:59 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel nog even aan.

Verder wil ik wel gokken wat het is hoor: het lijkt het er op dat een van de objecten die je monitored in je hp insight console buiten een bepaalde treshold ofzo gegaan is. Heb je dat al eens gecontroleerd? :)

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
misschien handig om 7.4b te installeren, 7.0 is niet echt je van het op windows 2003, het is vragen om problemen (niet dat het de oorzaak van je probleem is) daarbij kan je natuurlijk altijd even bellen met HP, die helpen je zo!

• blablable
richardkraal schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:13:
misschien handig om 7.4b te installeren, 7.0 is niet echt je van het op windows 2003, het is vragen om problemen (niet dat het de oorzaak van je probleem is) daarbij kan je natuurlijk altijd even bellen met HP, die helpen je zo!
Zal binnen kort (in het weekend) alle servers eens gaan updaten.. Dat is nooit onverstandig..

• blablable
elevator schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:08:
Ik pas je topic titel nog even aan.

Verder wil ik wel gokken wat het is hoor: het lijkt het er op dat een van de objecten die je monitored in je hp insight console buiten een bepaalde treshold ofzo gegaan is. Heb je dat al eens gecontroleerd? :)
Heel eerlijk gezegt zou ik niet eens weten waar ik dat kan vinden... Heb al gezocht maar kan nergens zoor mij ingestelde tresholds vinden |:(

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
onder "tasks"

• blablable
Pagina: 1