Op een van de ProLiant DL380 G2 servers krijg ik de volgende melding via sim (nieuwste versie) in mijn mail:
Event Name: PATROL Warning
Event originator: Server
Event Severity: Major
Event received: 06-Dec-2005, 01:28:52
Event description: A ``PATROL Warning`` trap indicates a monitored PATROL object is in the warning state. Specific information is detailed below.
Iemand enig idee wat dit is?? Heb al gegoogled ect maar kan er NIETS over vinden.
Insight manager geeft geen hardware issues aan, enkel de version control agent maar dat is niet boeiend..
De zin " Specific information is detailed below" slaat ook nergens op aangezien dit alles is wat er in het mailtje staat.
HP Insight Management Agents for Windows 2000/Windows Server 2003 7.0.0.0
Ik weet dat dit niet de nieuwste zijn maar dat lijkt me ook niet het probleem.
Iemand enig idee?
edit: spelvout
Event Name: PATROL Warning
Event originator: Server
Event Severity: Major
Event received: 06-Dec-2005, 01:28:52
Event description: A ``PATROL Warning`` trap indicates a monitored PATROL object is in the warning state. Specific information is detailed below.
Iemand enig idee wat dit is?? Heb al gegoogled ect maar kan er NIETS over vinden.
Insight manager geeft geen hardware issues aan, enkel de version control agent maar dat is niet boeiend..
De zin " Specific information is detailed below" slaat ook nergens op aangezien dit alles is wat er in het mailtje staat.
HP Insight Management Agents for Windows 2000/Windows Server 2003 7.0.0.0
Ik weet dat dit niet de nieuwste zijn maar dat lijkt me ook niet het probleem.
Iemand enig idee?
edit: spelvout
[ Voor 5% gewijzigd door blablable op 06-12-2005 11:59 ]