Ik ben voor eigen gebruik bezig met het opzetten van een soort Flash framework. Hier zit onder andere een functie getXML() in, bedoeling is dus dat ik straks gemakkelijk xml kan inladen door iets als:
te doen.
De functie ziet er dus ongeveer als volgt uit:
Dit wil ik onder andere gaan uitbreiden naar LoadVars functionaliteit. Probleem is echter, dat tegen de tijd dat de xml geladen is, de functie al gepasseerd is. De functie geeft dus niets terug. Ik wil op de een of andere manier dit toch voor elkaar krijgen (meestal zit je toch te klooien met die onLoad handler, en dat hindert om meer OO te gaan werken, vind ik).
Do..while loop blijkt niet te werken, hij blijft daar in hangen. setInterval biedt hier ook geen uitkomst. Iemand toevallig suggesties?
code:
1
| var xmldata = getXML(xmlfile); |
te doen.
De functie ziet er dus ongeveer als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function getXML(xmlfile) {
var currentlevel = this;
this.xml = new XML();
this.xml.ignoreWhite;
this.xml.onLoad = function(s) {
if (s) { //success
return this;
} else { // failure
_root.debug("Could not open xml file: " + xmlfile);
}
}
this.xml.load(xmlfile);
} |
Dit wil ik onder andere gaan uitbreiden naar LoadVars functionaliteit. Probleem is echter, dat tegen de tijd dat de xml geladen is, de functie al gepasseerd is. De functie geeft dus niets terug. Ik wil op de een of andere manier dit toch voor elkaar krijgen (meestal zit je toch te klooien met die onLoad handler, en dat hindert om meer OO te gaan werken, vind ik).
Do..while loop blijkt niet te werken, hij blijft daar in hangen. setInterval biedt hier ook geen uitkomst. Iemand toevallig suggesties?