Garantie netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• knijtert
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 09:32
De netwerkkaart van mn vader is stuk gegaan voordat de garantie was verlopen (1 jaar). Nu is de garantie wel verlopen doordat ze allemaal procedures moesten doorlopen. En hun zeggen dat het het na de garantie is aangemeld. Nu is dat hun woord tegen het mijne dus vrees ik dat ik daar niets tegen kan doen. Maar nu hoorde ik van een klasgenoot dat er verplicht een technische garantie van 2 of 3 jaar op alle electrische apparatuur zit. Ik kan hier echter alleen niet veel over vinden op internet...
Iemand die hier meer van weet?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

fabrieksgarantie?

hoewel een netwerkkaart minder dan 10 euro hoeft te kosten, en of je dan wel wil dat een en ander terug wordt gestuurd naar de fabriek is dan nog maar de vraag..

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:28
wat voor merk kaart was het?
wij kopen cheapo netwerkkaartjes in voor minder dan 3 euro dus das niet de moeite om daar iets aan te doen....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor technische vragen. Juridische (garantie)vragen horen op GoT alleen in Stuffis Generalis, daar heb jij nog geen toegang toe. Ik ben bang dat dit topic eigenlijk alleen maar dicht kan.

Paar tips nog:
- als je garantie claimt, altijd schrijftelijk bewijs hebben, dat scheelt dit soort discussie. Als dat al gebeurd is dmv "allemaal procedures" heb je het zwart op wit, wrijf dat dan onder iemands neus
- laat je vader eens in persoon naar die winkel gaan en als de kassamiep (m/v) niet helpt de manager erbij laten halen
- mocht dat allemaal niet lukken: een aangetekende brief kost EUR 5.75. Een 2e hands goede (3Com/Intel chip) NIC kost EUR 2. Trek je conclusies :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.