eeey
Ik ben nog steeds druk bezig met een school site maar ik loop op een paar dingen vast.
Ik moet een systeempje maken dat de stage cijfers registreert en bewerkt etc. Dus wanneer je als gebruiker inlogt moet je zien welke opdrachten je moet doen en dat had ik werkend via een opleidingsid maar er moet nu nog een tabel tussen met daarin klasnamen gekoppeld aan die opleidingsid's
Zo had ik het eerst werkend:
Nu heb ik geprobeerd op er een tabel in te zetten klas/opleiding maar wanneer ik dat doe krijg ik de hele tijd een foutmelding
Weet iemand de oplossing
Alvast bedankt voor de reply
Ik ben nog steeds druk bezig met een school site maar ik loop op een paar dingen vast.
Ik moet een systeempje maken dat de stage cijfers registreert en bewerkt etc. Dus wanneer je als gebruiker inlogt moet je zien welke opdrachten je moet doen en dat had ik werkend via een opleidingsid maar er moet nu nog een tabel tussen met daarin klasnamen gekoppeld aan die opleidingsid's
Zo had ik het eerst werkend:
ASP:
1
| strSQL = "select deelkwalificaties.naam, [Opleiding/Deel].Deelnr, [Opleiding/Deel].Opleidingid FROM (((Leerlingen INNER JOIN Opleidingen ON (Leerlingen.OpleidingsID = Opleidingen.OpleidingsID)) INNER JOIN [Opleiding/Deel] ON ([Opleiding/Deel].OpleidingID = Opleidingen.OpleidingsID)) INNER JOIN [Deelkwalificaties] ON ([Opleiding/Deel].Deelnr = Deelkwalificaties.Deelnr)) WHERE Leerlingen.Leerlingnr= '" & USname & "' ORDER BY [Opleiding/Deel].Deelnr " |
Nu heb ik geprobeerd op er een tabel in te zetten klas/opleiding maar wanneer ik dat doe krijg ik de hele tijd een foutmelding
ASP:
1
| strSQL = "select deelkwalificaties.naam, [Opleiding/Deel].Deelnr, [Opleiding/Deel].Opleidingid FROM ((((Leerlingen INNER JOIN [klas/opleiding] ON ([klas/opleiding] = leerlingen.klas)) INNER JOIN opleidingen ON (opleidingen.OpleidingID = [klas/opleiding].OpleidingsID))INNER JOIN [Opleiding/Deel] ON ([Opleiding/Deel].OpleidingID = Opleidingen.OpleidingsID)) INNER JOIN [Deelkwalificaties] ON ([Opleiding/Deel].Deelnr = Deelkwalificaties.Deelnr)) WHERE Leerlingen.Leerlingnr= '" & USname & "' ORDER BY [Opleiding/Deel].Deelnr " |
Weet iemand de oplossing
Alvast bedankt voor de reply