Toon posts:

[DVD Recorders] Waar vind ik goede reviews?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om binnenkort een DVD Recorder met HD aan te schaffen. Nu is het echt "door de bomen het bos niet meer kunnen zien"

Hierdoor ben ik op zoek gegaan daar sites die goede reviews geven over veel verschillende Recorders.

Helaas (zal wel verkeer zoeken) heb ik geen goede sites kunnen vinden. Bestaan die niet of kan ik ze gewoon niet vinden.

Weet iemand goede adressen waar ik mij op de hoogte kan brengen over de verschillende merken DVD Recorders met HD.

Verwijderd

www.kieskeurig.nl

In ieder geval staan daar gebruikerservaringen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:15:
www.kieskeurig.nl

In ieder geval staan daar gebruikerservaringen...
Die had ik al ontdekt maar dat zijn alleen gebruikservaringen en geen reviews. En dat zoek ik.

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
De consumentenbond heeft ook onlangs een test gedaan. Ik vond dit echter een slechte test omdat alleen de grote consumentenmerken werden bekeken niet de KISS bijvoorbeeld. Ik ben zelf ook op zoek.

Sign of my Time

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11-2025

Hak

Ik kom geregeld uit op deze site: http://www.homecinemachoice.com/reviews/. Je kunt pdf-jes downloaden van besprekingen van dvd recorders. Of ze helemaal 100% objectief kan ik niet beoordelen, maar de reviews geven in ieder geval wel een global indruk van het apparaat.

Verwijderd

Topicstarter
Thxs iedereen. Ik zal zeker even op http://www.homecinemachoice.com/reviews/ kijken.

Vreemd eigenlijk als ik bv een digitaal fototoestel wil hebben, de review site redelijk makkelijk te vinden zijn maar zoiets als dvd recorders, die toch bij bosjes bij de mediamarkt staan, is niets te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Is er nu niemand die weet waar goede reviews te lezen zijn of zijn deze sites er eenvoudig niet. In de taal; Nederlands, Engels of Duits, heb maakt mij niet uit.

Niemand die dit weet? 8)7

• polson
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:23
Kijk eens op www.videohelp.com
Pagina: 1