Toon posts:

Xbox 360 aan een SMC router.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helluw beste mensen...

Ik probeer mijn Xbox 360 aan een SMC 7004 ABR router te hangen (heb laatste firmware erop gezet)...alleen als ik nu de Netwerk settings test geeft hij aan dat de NAT op moderate staat terwijl ik deze op open wil hebben.

Het volgende heb ik al gedaan :
- ip adres van de Xbox 360 aan de virtuele DMZ host toegekend.
- UPnP enabled.

Dit alles heeft nog niet kunnen baten.

Enige wat nog mogelijk voor me zou kunnen zijn is wat porten te forwarden...en wel de volgende :
UDP: 88
UDP: 3074
TCP: 3074

Weet alleen niet hoe ik deze moet invullen in mijn router settings...ik heb de volgende optie hiervoor (moet een hele riedel invullen) :

Enter the information you want.
Trigger Port -> moet ik een getal invullen (portnummer?)
Trigger type -> UDP/TCP selecteren
Public Port -> getal invullen (wederom portnummer?)
Public Type -> wederom selectie UDP/TCP
Enabled -> Kan ik vinkje plaatsen om aan/uit te zetten

B.v.d. voor de moeite.

Verwijderd

Trigger Port -> moet ik een getal invullen (portnummer?) -> Hier het poortnummer invullen dat je wil forwarden

Trigger type -> UDP/TCP selecteren -> lijkt me duidelijk, als je een tcp port wil forwarden doe je tpc, wanneer UDP, selecteer UDP (of je doet voor alles both, als je router die mogelijkheid biedt)

Public Port -> getal invullen (wederom portnummer?) -> Zelfde poortnummer invullen

Public Type -> wederom selectie UDP/TCP -> Zelfde als je bij de eerdere TCP/UDP instelling heb ingesteld

Enabled -> Kan ik vinkje plaatsen om aan/uit te zetten -> Aanzetten uiteraard, anders doet ie het niet ;)

edit: even een voorbeeldje voor UDP poort 88:

Trigger port: 88
Trigger type: UDP
Public Port: 88
Public type: UDP
Enabled: Yes

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 11:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Harstikke bedankt voor de info.

Het heeft uiteindelijk niet mogen baten....wat ik ook doe...of ik nu poorten forward of de DMZ toewijs....op een of andere manier wil hij mijn router niet volledig opengooien voor de XBox....grrrr....
Ben bang dat ik gedwongen word om een M$ compatible router te vinden.

• Drgn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb je geprobeerd de interne firewall van die router uit te zetten?

Leave the gun, get the canoli