Ok, bedankt voor de reacties uit het vorige topic. Mijn vraag is nu, wat heb ik precies nodig als ik alleen wilt verzenden en niet ontvangen, ik bedoel dit meer kwa aansluiting. Ik neem aan dat als ik een isdn kaart in de server installeer, ik deze rechtstreeks moet verbinden met de binnenkomende lijn. Maar wat gebeurt er dan als ik het wil ontvangen, moet ik dan een soort splitter kopen of iets? Dus dat ik hier de binnenkomende lijn krijg, die in een soort splitter zet, 1 uitgang naar server isdn modem en 1 naar fax, zodat hij automatisch overschakelt naar de gene die data wilt verzenden/ontvangen?
Wat wil je nu in godesnaam ? Verzenden kan over elke willekeurige lijn in principe.
Dit heeft weinig met PNS te maken, aangezien het telefonie gerelateerd is. Ik zou zeggen : Zoek de lokale KPN winkel eens op.
Dit heeft weinig met PNS te maken, aangezien het telefonie gerelateerd is. Ik zou zeggen : Zoek de lokale KPN winkel eens op.
[ Voor 16% gewijzigd door igmar op 06-12-2005 10:02 ]
Verwijderd
Zeg, we gaan dus NIET even zomaar een nieuw topic starten. Als je commentaar hebt op mijn acties kun je dat via email kenbaar maken. Zie verder igmars reply.
Dit topic is gesloten.
![]()