Oke dit is dus mijn probleem.Ik heb 15 zelfde pc's. Waar ik al een van heb met windows 98 er op. Hij is ingedeelt in 2 partities een van 3gig en 1gig. Op 3gig staat windows en op 1gig komt de ghost dus. Nu start ik mijn pc opnieuw op boot norton ghost2003 van cd. Zeg ik partition to image. Selecteer ik C schijf maak ik ghost van C op D moet goed zijn denk ik dan sluit ik ghost weer af. Ga ik naar windows zie ik een .gho bestand staan. Die heb ik op mijn psp gezet. En op een andere computer gebrand met nero. Nu staat de ghost op cd. Maak ik op die 2de pc van de 15 met fdisk 2 partitie's een van 3gig een van 1gig. Copyeer ghost bestand naar de D schijf in DOS met F:\>copy new.ghost D: Na tijdje staat hij op de D: schijf. Start ik pc weer op nieuw op. Boot ik ghost weer op van af cd. Zeg ik image to partition. Nu selecteer ik new.ghost van D: zet ik hem op C: Na tijdje is dat klaar. Start ik pc weer op zie ik geen windows. Alleen maar zwartscherm met platstreepje knipperen ? Wat doe ik nu fout ??.
PS
Heb die pc waar windows op staat met patition magic in gedeelt
PS
Heb die pc waar windows op staat met patition magic in gedeelt