Verwijderd
Er zijn veel mensen die dat hebben en het door die kaart kan komen.
zoek eens op google pagina's vol over dit probleem
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
sb live 5.1
pinnacle pctv kaart
voor de rest niets. onboard zitten:
3com lan
nvidia lan
zoals op elke a7n8x-deluxe. geen wireless shit dus
edit: die zoekresultaten gaan alleen over NA installatie van sp2, ik krijg het er niet eens op...
[ Voor 23% gewijzigd door jeehaa op 05-12-2005 23:43 ]
Verwijderd
Nog geen oplossing gevonden
heb m'n DDR laten checken : geen fouten gevonden.
de knowledge base gaat ook alleen maar over na de installatie. ik kan echter helemaal niet installeren. bsods met dezelfde mededelingen en spontane reboots vinden constant plaats
edit: 2 overige schijven losgekoppeld en nu dus alleen de primaire schijf en de dvd brander aangesloten.
tijdens de installatie (sp1a) krijg ik rond de 80% een bsod zonder naam, maar wel dat xp is afgesloten door een probleem, de code eindigt op 00000024. volgens MS komt dat door NTFS.sys. wat te doen...
[ Voor 35% gewijzigd door jeehaa op 06-12-2005 23:43 ]
iemand toch nog een idee?
edit:
in een ander topic in het board las ik een reply van iemand met dezelfde symptomen. ik had ook nog niet verteld dat bij die eerste installatie op die schijf, ik ook de laatste forceware van Nvidia erop heb gezet. daarna begonnen de problemen volgens mij. drivers van andere onderdelen zaten ervolgens mij niet bij, misschien die van 1 van de 2 onboard lan devices. die heb ik toen ook geinstalleerd. Daarnaast was ik ook bezig met de laatste omega drivers.
ik kan dus zo de drivers niet verwijderen want die zijn toch allemaal al weg? (formatted C: naar NTFS voor xp install) of slaat hij dingen op je moederbord op?
[ Voor 51% gewijzigd door jeehaa op 07-12-2005 12:06 ]
kan iemand hier iets mee?
Verwijderd