AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Kickje!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Videokaart al op een eigen IRQ gezet
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Heb je windows XP opnieuw geinstalleerd of heb je hem geupdate ( van win 98 of 2000 naar) Zo ja moet je alle grafische extraatjes uitzetten. Ik heb ongeveer dezelfde specs. heb alleen een P!!! en een ati rage 128 pro. Ik heb het probleem in het begin ook gehad. toen heb ik alle grafische extraatjes uitgezet en nu doet hij het wel (op het moment niet want mijn mobo is dood
)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kun je nog een oudere versie van powerdvd vinden? En ook het geluid (upsamping 5.1 enzo) terugschroeven kan helpen. Mediaplayer gebruik waarschijnlijk de codecs van powerdvd....
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
- Videokaart heeft eigen IRQ
- Grafische XP instellingen maken niet uit, toen het nog wel werkte stonden ze ook zo
- Alle resoluties geven problemen (van 800 600 tot 1280 1024)
Oudere versie PowerDVD helaas niet voorhanden, MPC gebruikt of z'n eigen AC3 decoder, of die van ffdShow, allemaal geeft problemen.
- Grafische XP instellingen maken niet uit, toen het nog wel werkte stonden ze ook zo
- Alle resoluties geven problemen (van 800 600 tot 1280 1024)
Oudere versie PowerDVD helaas niet voorhanden, MPC gebruikt of z'n eigen AC3 decoder, of die van ffdShow, allemaal geeft problemen.
Schopje.
Pagina: 1