[iPod] Nano defecte onderdelen vervangen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb/had een Ipod Nano 4gb. Ik weer met mn lompe hoofd kon het weer niet laten om hem dicht te laten, en moest m ff open maken. Je raadt het al, nu is ie stuk |:( . Garantie lukt dus ook al niet meer. Nou vroeg ik me af, is het mogelijk om het geheugen van een memory stick (64mb in mijn geval) te vervangen met het Ipod geheugen? Heeft iemand anders nog ideëen wat ik ermee kan gaan doen?

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
hehe, je kunt proberen de chipjes over te solderen, maar ik geef je 0.001 procent kans dat het daarna ook werkt :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Dat gaat nooit niet werken, aangezien de adresbus in je memory stick waarschijnlijk niet breed genoeg is voor zoveel geheugen, de chiplayout niet past, en het voltage niet klopt.

Je kan beter proberen via marktplaats of ebay onderdelen van je Ipod Nano te verkopen. Er zijn veel mensen met krassen op hun schermpje etc.

ps. Wat is er eigenlijk stuk aan je Ipod Nano?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja idd :) aan zo'n percentage zat ik ook ongeveer te denken ^_^.
tja ik weet niet wat er stuk aan is : /, dat is eigenlijk het probleem. hij gaat gewoon stug niet meer aan, ook niet als hij aan de lader zit of aan de pc. er loopt wel stroom door t apparaatje

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
innige deelneming :|
dat kant toch niet stukgaan van open te maken... ik maak mijn speler wel open terwijl ik met de fiets rijd, hdd eruit, batterij eruit (gaat wel niet om ipodje) en alles erweer in. Dit omdat hij soms hardware reset nodig heeft. Nog nooit problemen gehad anders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DeNB3rt schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:42:
innige deelneming :|
dat kant toch niet stukgaan van open te maken... ik maak mijn speler wel open terwijl ik met de fiets rijd, hdd eruit, batterij eruit (gaat wel niet om ipodje) en alles erweer in. Dit omdat hij soms hardware reset nodig heeft. Nog nooit problemen gehad anders >:)
Van gewoon open maken gaat niks stuk. Helaas wil er nog wel vaak wat mis gaan als je zon technisch apparaat openmaakt. Gevalletje eigen schuld dikke bult denk ik zo. Wel jammer, zonde van die speler. Ik geef de TS weinig kans dat het nog gefixed kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:44
Ik heb heel even de titel aangepast, *stuk* zegt natuurlijk niet zoveel. En 2 onzin replys verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet alleen over het geheugen : /, dat was een klein ideetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:44
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:39:
Het gaat niet alleen over het geheugen : /, dat was een klein ideetje....
Ook goed :).
Pagina: 1