[UD-Grid] maandhitparade van november

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:04
Gelukkig was Liz het met mij eens dat mss niet 100% stats beter zijn dan geen stats. Dus bij deze het gewelidge maandoverzicht. Alle dank gaat uit naar Liz, vooral de vormgeving van deze stats is het vermelden waard. :p ;)

Ok, nu komt hier dus meestal een verhaaltje. Ehh ff kijken in stats... Tsja.. echt vooruit gaat het niet, wat als eerste op valt is de daling van Team BoGoH en de fikse stijging van LPC (dat zouden er meer moeten doen, ineens 1700% stijgen in output). De één presteert ineens stukken slechter, de ander stukken beter (150 plaatsen overall gestegen(!)). En zo zijn er nog tegenstrijdigheden in de stats dus, het lijkt wel een wierspiegeling van het leven... :+ Verder doet Caveman Boud hele goede zaken met een stijging van 422%.Maar ook [DPC] BRILSMURF en Team TFC timmeren lekker aan de weg. Volhouden die stijgende lijn! :)

Aan alle teams en leden die weer een plekkie gestegen zijn afgelopen maand, gefeliciteerd!! We zien het gebak wel tegemoed. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/30d8c3a9c354d1b574eb2535e1f16a92/full.jpg

Tot zover mijn gezever. Kom nu maar op met die grafiekjes! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

Ik vind ze mooi. Ook zeker omdat ik UD draai als hoofdproject en omdat ik met NGS op nummer twee sta. Maar vooral omdat ik ze kan zien en zeg zelf. Zonder stats geen output toch?

Bedankt Liz !!!!

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InSPiRE je bent een kanjer! Je kan je zo inschrijven voor maandstatsposter :P.

La Petite heeft het op de heupen gekregen, lijkt 't wel. Voor ons KletsCows hadden we een prima maand te pakken en volgende maand is onze verwachting dat we het geliefde meloentje te pakken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Jammer dat er niet ff een seintje aan de mods gegeven is dat het topic er aankwam.

De huidige afspraak is dat de statsposters de statsposten, de kant die we graag op willen is dat iedereen de stats gaat posten maar dan wel met uniforme stats zodat het geen janboel wordt van verschillende statsengines /uiterlijken.
Met in het achterhoofd dat UD al weinig uitgebreide stats heeft (moet UD even zijn teamscores up en running krijgen) is dit op zich geen slechte tussen vorm en het zou ook jammer van de tijd zijn die er in zit.

En seintje was wel leuk geweest ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Pim. op 05-12-2005 23:07 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:21
* TOET * :+ Daar heb je je seintje ;)

Maar uhm, Division Brabant op 3 is opzich niet slecht. Boven trampie zodat inhalen er voor hem ook niet in zit ;) Ben benieuwd of december nog beter gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LPC en Kletscowtjes doen een race voor de meloen :)

Als we van nul waren gestart hadden we gehakt gemaakt van die....... praatkarbonaatjes maar ze weten het wel uit te zoeken. We hebben/hadden zo'n achterstand dat we aardig ons best moeten doen om ze bij te halen. Het gaat inmiddels nog maar om een paar dagen verschil. Maar we moeten toch echt die mafkees uit de ruimte erbij hebben hoor.... ;)

Dus als iemand toevallig op 35km hoogte is... stuur Spavebull dan als de wiedeweerga naar benee (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• je_oen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

Wow 1784% in de plus :D

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
In mijn totale onschuld was ik in de veronderstelling dat voor UD al enigzins een uitzondering was gemaakt vanwege de omstandigheden romdom de stats. Vandaar deze ongecoordineerde actie. Ik zal er voortaan rekening mee houden Pim..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@InSPiRE: En......., hoeveel nachjes slapen nog voordat je je grafiek plaatst :P .

@Pim: mss kan je 't beschouwen als enthousiasme voor het 'mogen' posten in de toekomst of anders gezegd de nieuwe ideeën worden door 'de community' al vlot opgepakt. Natuurlijk hebben de gedeeltelijke stats en het ontbreken van de maandstats er ook mee te maken. Hoe dan ook .... doen we het uiteindelijk niet met z'n allen (crew/members/modjes/statsposters/PV) voor het goeie doel?

@Wimmel: vrijdag a.s. wordt Spacebull verwacht (mits het weer goed is) ;) .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:08:
@InSPiRE: En......., hoeveel nachjes slapen nog voordat je je grafiek plaatst :P .
Tsja.. soms moeten er belangrijkere dingen gebeuren. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cb604c7b79653b6b862a20f0cc4effcf/full.jpg

Zooo....daar was ik weer.. Ik zie dat iedereen al druk grafiekjes heeft gepost dus dacht zal die van mij er ook maar bij zetten. :+ Afgelopen maand heb ik 2 computers die bij mij thuis UD draaiden uit gezet. Jammer voor het project, maar die computers stonden al tijdens niets anders te doen.

Hopelijk kan onze PV nog eens proberen UD GRID weer op de kaart te zetten. Want met alle stats perikelen en alles daar omtrent en het verlaten van diverse teams heeft nou niet bepaald een positief effect op het project. Straks moeten we ons nog zorgen maken over onze 6e positie.

Weltrusten

[ Voor 16% gewijzigd door InSPiRE op 08-12-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
InSPiRE schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:30:
[...]

Hopelijk kan onze PV nog eens proberen UD GRID weer op de kaart te zetten. Want met alle stats perikelen en alles daar omtrent en het verlaten van diverse teams heeft nou niet bepaald een positief effect op het project. Straks moeten we ons nog zorgen maken over onze 6e positie.

Weltrusten
Zoals je misschien gelezen hebt, ben ik momenteel op examenretraite :P (nouja in voorbereiding op de gevreesde periode in januari/februari).

Uiteraard kan je zelf al werken aan de opbouw van UD-Grid! o.a. de FAQ mag onder handen genomen worden, dus als je je geroepen voelt om stukjes (duidelijker) te herschrijven mag je altijd je best doen :) (stuur maar naar mijn mailadres, credits komen dan jouw kant op).
Je zag hier bvb voor Folding@Home al zo een topic voorbij komen en het is de bedoeling dat elke PV zoiets 'organiseert'.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Pagina: 1