Welke is beter?
Specs?
En hoe zit het met de overclockbaarheid heeft de ene meer pixelshaders of vertexshaders of pipelines.
Specs?
En hoe zit het met de overclockbaarheid heeft de ene meer pixelshaders of vertexshaders of pipelines.
Wazaa?
Wazaa?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
jij hebt zijn signature nog niet gezien denk ikleuk_he schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:06:
Ik zou de blauwe nemen. (verdorie nou moet je nog de produkten nog goed googlen om te kijken wleke kleur ze hebben)
Ik denk dat hij eerst mijn signature moest zien. (vooral de 2 linkjes zijn erg leet!)andreict schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:11:
[...]
jij hebt zijn signature nog niet gezien denk ik
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Ben benieuwd waar je hem gelijk gaat kopen dan? In Nederland is hij bij webshops nog niet verkrijgbaar, Asus.nl heeft 'm niet als product staan en in Duitsland is ie pas over minstens 5 dagen leverbaar en dan moet je nog maar afwachten of ze hem daadwerkelijk hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:57:
Plz reageer snel , want dan kan ik m gelijk kopen.ALs het positief is.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 14:50 ]
Het verschil... de 6800XT is een nieuwe GPU, sneller geheugen en een hogere klokfrequentie. In het 6800LE topic staat volgens mij een tabel die alle GF6800's naast elkaar zet. En hij moet goedkoper zijn... maar ja, hij is niet te koop vooralsnog dus ja daar heb je weinig aan.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:48:
@Arnout. Het is me niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen deze 6800xt en een v9999/td.
Dus waarom deze en geen v9999/td?
Tja, in de PW staan betekent nog niet dat je hem daadwerkelijk kunt kopen.Ik zie een Asus in de PW staan:
Pricewatch
[ Voor 3% gewijzigd door Arnout op 06-12-2005 14:56 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()