Ik heb sind kort bf2 Special forces gekocht maar het spel draait een stuk slechter dan gewoon bf2 het laden en vooral verifying client data duurt erg lang dat terwijl ik met gewoon bf2 meestal een van de eerste ben op een server in special forces ben ik dat zeker niet zelfs mijn video settings moet ik bijna 2 keer zo laag zetten om zonder frame drops te kunnen spelen en dan kom ik nog niet boven de 50 fps ik vind dit erg raar hoe kan het nou zo veel verschillen ik bedoel ik heb 1.5 gb ram geheugen en een vriend van mij heeft 1024gb ik ben in bf2 sneller op een server en hij is met bf2sf weer sneller terwijl ik toch meer geheugen heb zou dat mischien aan de patch kunnen liggen? en wat die frame drops betreft ik heb nog niets gehoord van mindere video settings voor bf2sf ik je zou toch denken dat dat het zelfde is of mischien wel wat mider want ik vind bf2 er zeker grafisch mooier uit zien dan bf2sf maar dat kan aan mij liggen natuurlijk,maare genoeg geouwehoerd heeft iemand hier ook last van of weet iemand mischien een oplossing voor mijn probleem met die lange laadtijden en die frame drops?
mijn systeem:
Amd3000+
PowercolorX800pro 256mb
maxtor120GB sata hdd
350 Watt voeding
Asus k8-VX moederbord
1.5 ram(pc3200)
mijn systeem:
Amd3000+
PowercolorX800pro 256mb
maxtor120GB sata hdd
350 Watt voeding