Toon posts:

BF2 Special forces veel trager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sind kort bf2 Special forces gekocht maar het spel draait een stuk slechter dan gewoon bf2 het laden en vooral verifying client data duurt erg lang dat terwijl ik met gewoon bf2 meestal een van de eerste ben op een server in special forces ben ik dat zeker niet zelfs mijn video settings moet ik bijna 2 keer zo laag zetten om zonder frame drops te kunnen spelen en dan kom ik nog niet boven de 50 fps ik vind dit erg raar hoe kan het nou zo veel verschillen ik bedoel ik heb 1.5 gb ram geheugen en een vriend van mij heeft 1024gb ik ben in bf2 sneller op een server en hij is met bf2sf weer sneller terwijl ik toch meer geheugen heb zou dat mischien aan de patch kunnen liggen? en wat die frame drops betreft ik heb nog niets gehoord van mindere video settings voor bf2sf ik je zou toch denken dat dat het zelfde is of mischien wel wat mider want ik vind bf2 er zeker grafisch mooier uit zien dan bf2sf maar dat kan aan mij liggen natuurlijk,maare genoeg geouwehoerd heeft iemand hier ook last van of weet iemand mischien een oplossing voor mijn probleem met die lange laadtijden en die frame drops?

mijn systeem:

Amd3000+
PowercolorX800pro 256mb
maxtor120GB sata hdd
350 Watt voeding
Asus k8-VX moederbord
1.5 ram(pc3200)

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-11 19:34

Sir_G-nius

- - -

Ik heb van precies hetzelfde last...

Mijn spec's:
AMD Athlon 64 3700+ S939 @ 11 x 250 = 2750
DFI NF3 Ultra-D
2x 512MB Mushkin Redline XP4000 @ HTT 250 (2-2-2-6)
Asus x800pro Vivo @ x800xt pe 610/560
Dual-voeding: 1x Coolermaster 550w + 1x Coolermast 450w = 1000w
Creative X-fi XtremeMusic

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
Ja meerdere hebben er last van, ik ook. Daarom speel ik al ruim 1 week geen SF meer, >> oplossing koop nieuwe hardware.

We wachten allemaal met spanning op de verlossende patch van EA, maar na mijn mening zal dees op z'n vroegst volgend jaar komen omdat zij nu vast geld lopen te scheppen van de inkomsten met hun expansion. :(

M'n specs, wat verder niet zo interessant is denk'k

AMD Athlon 3500+
ASUS Radeon 9800xt 256MB
2GB (4x 512MB) Kingston ram dual channeled @ 400MHz

Kon alles @ BF2 makkelijk op medium draaien, zelfs alles op lowest is met BF2SF niet meer mogelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door EyeWitness op 05-12-2005 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm toch bedankt voor jullie reply's ik heb trouwens ergens op een forum gelezen dat veel gasten hier last van hebben omdat ze bf2 op een andere partietie dan windows hadden geinstaleerd en dat het werd opgelost door het op de zelfde partietie te instaleren heeft iemand dit mischien al geprobeerd?

Quote:
Originally Posted by $peedy
Mijn probleem is opgelost...

Ik had rond de 30 fps met men 6800GT.

Nu rond de 70-90 fps.

Wat heb ik gedaan?
Mijn BF2 stond op een andere partitie van dezelde schijf. Dat was mijn probleem.

Nu heb ik men BF2 herinstalleerd op dezelfde schijf als men windows en het probleem is opgelost.

Raar maar waar...

Edit: Zoals den Memphis zegt zal het wel iets te maken hebben met Virtueel geheugen.
mem-edit: en dat zei Epyon

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-11 19:34

Sir_G-nius

- - -

Interresant, ik zal het straks eens proberen. Ik heb m'n pc toch opnieuw geïnstalleerd.
Dan installeer ik BF2:SF op de C-schijf...

Ben benieuwd. :)

Verwijderd

bij mij is BF2 en BF2:SF op de windows partitie geinstalleerd, en de vertraging in het laden, etc... was minimaal vergeleken met alleen BF2, maar dat zal wel aan mijn systeem liggen ;)

Specs:
AMD Athlon XP 2600+
1Gb PC2700 DDR
Sapphire ATI Radeon 9800 Pro 128Mb
2x 80Gb PATA, 1x 160Gb SATA

Verwijderd

Topicstarter
Laat het me even weten G-Nius ben erg benieuwd.
:)

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11 19:26
Ik heb sinds gisteren BF SF, en ik moet zeggen alles draait lekker. Ik gebruik geen virtueel geheugen omdat ik 2GB geheugen heb, wat meer dan zat is. Er wordt wel aangeraden om 1GB of meer geheugen te hebben, want als je alle details op hoog hebt kan het spel 1,2 GB of meer gebruiken afhankelijk van de situatie. In plaats van BF2 op je C schijf te zetten kan je ook de SWAP file verplaatsen. Kost je nogal wat minder werk/tijd.
Pagina: 1