Mensen ik heb het volgende probleem sinds vandaag.
Als ik aan het racen ben (welke race dan ook) gaat de computer terug naar windows zonder een of ander fout melding.
Als ik echter in mijn eventvwr kijk staat er het volgende:
FOUT:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron ( ) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: 6.
Dit deed die niet totdat ik bij blacklist nummer 8 kwam en gister tijdens het spelen van de races van blacklist 8 deed die dit ook niet.
Is sinds vandaag dus en is best wel frusturerend, dit doet hij zonder regelmaat en zonder waarschuwingen.
Hoop dat er mensen zijn die dit probleem snappen en er raad mee weten.
MIJN SYSTEEM:
Intel pentium 4 3,0GHZ HT
ASUS P4P800-E Deluxe mobo
ATI Radeon9600 XT 256MB
Corsair 2 x 512MB DDR - ram (dualchannel)
Aopen 350W voeding
Computer is helemaal up2date en voorzien van de nieuwste drivers voor echt alles!
Temperatuur ligt binnen de normen deze zijn namelijk:
CPU: Normaal 30 graden
CPU: Stressed 45 graden
MOBO: Normaal 30 graden
MOBO: Stressed 40 graden
GRAFISCH: Normaal 30 graden
GRAFISCH: Stressed 50 graden
Als ik aan het racen ben (welke race dan ook) gaat de computer terug naar windows zonder een of ander fout melding.
Als ik echter in mijn eventvwr kijk staat er het volgende:
FOUT:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron ( ) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: 6.
Dit deed die niet totdat ik bij blacklist nummer 8 kwam en gister tijdens het spelen van de races van blacklist 8 deed die dit ook niet.
Is sinds vandaag dus en is best wel frusturerend, dit doet hij zonder regelmaat en zonder waarschuwingen.
Hoop dat er mensen zijn die dit probleem snappen en er raad mee weten.
MIJN SYSTEEM:
Intel pentium 4 3,0GHZ HT
ASUS P4P800-E Deluxe mobo
ATI Radeon9600 XT 256MB
Corsair 2 x 512MB DDR - ram (dualchannel)
Aopen 350W voeding
Computer is helemaal up2date en voorzien van de nieuwste drivers voor echt alles!
Temperatuur ligt binnen de normen deze zijn namelijk:
CPU: Normaal 30 graden
CPU: Stressed 45 graden
MOBO: Normaal 30 graden
MOBO: Stressed 40 graden
GRAFISCH: Normaal 30 graden
GRAFISCH: Stressed 50 graden