Toon posts:

video DVD in nero geen video dvd maar data.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen. Ik heb een probleem. jah zullen jullie denken dat hebben er wel mer hier. jah das waar :P

Ik heb al een poos aan het rond snuffelen geweest. maar kon eigenlijk niks vinden. Nu heb ik dat wel vaker dus dta maakt niet veel uit. Maar ik heb het volgende probleem:

Ik brnand met nero een video DVD. (helemaal compleet heb hem al eens meer gebrand en toen wel goed.) Maar zodra deze dan klaar is en ik wil hem afspelen met powerdvd krijg ik alleen twee mappen te zien. video_ts en audio_ts. maar afspelen ho maar. ook in een stand alone doet hij het niet. ik heb ook al verschillende softwar epakketten geprobeerd maar zelfde resultaat. Weet iemand hiero een oplossing? mijn HD is wel vol aan het raken.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:39
Tja wat brand je dan precies in die mappen? Wat voor bestanden (+ extensies) en waarmee heb je ze DVD-gereed gemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
The__Virus schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:32:
Tja wat brand je dan precies in die mappen? Wat voor bestanden (+ extensies) en waarmee heb je ze DVD-gereed gemaakt?
Ik download gewoon een DVD (video_ts mapje) En dat brand ik dan gewoon weer op DVD. heb ik op die manier al 20 keer gedaan en nu werkt het ineens niet meer.

Verwijderd

als het telkens met dezelfde voorkomt, dan kan je ervan op aan dat je een foute image gedownload hebt. Heb je dit met alle images dat je download / met zelfgenomen images? het kan een fout zijn van de image zelf (of van de plaats waar jij images haalt)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit met alle rips. ook met de rips die ik al een sgebrand heb en wel goed waren.
Dat is het rare.

• The__Virus
Niet recent updates van drivers, BIOS, firmware of programma's uitgevoerd of iets geïnstalleerd? Al geprobeerd Nero opnieuw te installeren? Probeer dat en test eens met een RW-schijfje, bespaart je een hoop geld ;).

Verwijderd

Topicstarter
The__Virus schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:39:
Niet recent updates van drivers, BIOS, firmware of programma's uitgevoerd of iets geïnstalleerd? Al geprobeerd Nero opnieuw te installeren? Probeer dat en test eens met een RW-schijfje, bespaart je een hoop geld ;).
Nee niks geupdate. ik heb het niet alleen met nero maar met allemaal. snap het ook niet. en jah RWtjes gebruik ik al jah . anders dure hobby :P

• The__Virus
Probeer zoveel mogelijk programma's op de achtergrond uit te schakelen en emulatieprogramma's en andere brandprogramma's dan Nero te verwijderen. Er moet ergens een conflict zitten, maar dat zal denk ik niet makkelijk te vinden zijn. Probeer het dan nog een keer ;).

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:12
Kun je de DVD wel vanaf harde schijf afspelen ????
Pagina: 1