Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Het kan aan mij liggen maar ik kan gewoon een andere taal kiezen onder landinstellingen, zal wel wat lastiger zijn in de duitse-taal.
Verwijderd
Ik denk dat je een probleem hebt, waarschijnlijk moet jou PDA opnieuw geflasht
worden met windows mobile 2003 UK...
worden met windows mobile 2003 UK...
Verwijderd
Windows staat inderdaad in ROM. Volgens mij zit je dus aan de Duiste Windows-taal vast. Indien je overigens het ding speciaal voor navigatie hebt gekocht is het ongemak beperkt en heb je voornamelijk te maken met de taal van je applicatie...
Dan is het probleem gelukkig niet zo erg, als het navigatie programma maar Nederlandstalig kan
Ik heb eventjes een kijkje genoemen op tomtom.nl want ik wil tomtom5 aanschaffen (enkel het programma GPS unit heb ik al), maar ik kan nergens vinden of het wel geschikt is voor mijn PDA.
Ik heb eventjes een kijkje genoemen op tomtom.nl want ik wil tomtom5 aanschaffen (enkel het programma GPS unit heb ik al), maar ik kan nergens vinden of het wel geschikt is voor mijn PDA.
[ Voor 46% gewijzigd door Hari-Bo op 09-12-2005 11:14 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Pagina: 1