[meuktracker] Foutje

Pagina: 1
Acties:

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
meuk: Cornfed SIP User Agent 0.9.9

Zie de eerste reactie hierop. Ik ben niet deze zelfde persoon(die die eerste reactie heeft geplaatst), maar had wel dezelfde reactie. Het enige verschil is eigenlijk dat ik er een naar mijn mening iets betere plaats voor uitzoek om het te melden:).

Anyways, moet dus binary tarball zijn, de app is closed source.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:28

botoo

💀 too old to die young

thegve schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:28:
Het enige verschil is eigenlijk dat ik er een naar mijn mening iets betere plaats voor uitzoek om het te melden:).
Bijna goed :)
Nog beter zou in Frontpage Algemeen zijn, maar je kan ook de meukposter zelf benaderen.

iig bedankt :Y)

Ik schuif deze zo door naar FA

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet niet precies wat je probeert aan te geven, maar als licentie zie ik staan 'Voorwaarden' en dat dekt de lading voor een deel. Hoewel we nog beperkt zijn in de licentiekeuze, is dat onze meest algemene verzamelnaam. om toch de Linux-gebruiken tegenmoet te komen, heb ik de zin 'Hoewel het programma voor Linux is geschreven, wordt het programma als closed source verspreid' in de tekst gezet. Hopelijk is dat een werkbare oplossing :).

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Robin schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:18:heb ik de zin 'Hoewel het programma voor Linux is geschreven, wordt het programma als closed source verspreid' in de tekst gezet. Hopelijk is dat een werkbare oplossing :).
Als je nu ook nog de term 'source tarball' vervangt door 'tarball' (ik zie er namelijk geen sources in ? :P ) ben je helemaal liev :*

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Downloadlink zat wel een beetje verstopt, edoch gevonden en de linknaam aangepast.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Choeso jei meukaapje \o/ :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Oeps.. my mistake.. Maar O+ Robin O+ heeft hem zo te zien al aangepast ;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1