Routers met Ipv6 ondersteuning in de firmware

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-04 17:35
Zijn er al routers waarvan de firmware IPv6 kan gebruiken?

Mijn WRT54G v2 zou dit moeten kunnen met deze firmware

http://www.research.earthlink.net/ipv6/

Maar deze wil niet flashen op mijn apparaat...

Ik heb al gezocht op het forum, maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden of er routers zijn die IPv6 in de firmware hebben. (voor consumenten)

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 13:50
Niet helemaal consumentenspul, maar de Cisco 1605R kan ipv6 routen (mits voldoende geheugen/flash en moderne software). De 1605R is zeer betaalbaar en goed te vinden op ebay en marktplaats.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Er zijn genoeg routers die IPv6 ondersteunen, ik begrijp alleen niet waarom je niet wilt flashen. Zelfs als je een gedateerde cisco op ebay koopt, zal je deze moeten flashen (soms zelfs nieuwe ciscos).

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-04 17:35
Ik WIL deze wel flashen, alleen de router geeft een foutmelding. Normale flashes gaan prima.

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry, maar dit vind ik een te mager topic voor discussie.
Als je in het algemeen een router zoekt, is het nogal hopeloos zo ... begin eens met een eissenpekket, budget, wat je allemaal al gevonden hebt etc.
Als het om een bestaande router gaat die na een flash IPv6 baan moet kunnen, zouden wij dus moeten raden dat genoemde router jou router is ?

Al met al een veel te mager topic met amper info over wat je nu wilt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.