Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Fatal1ty leent zijn naam ook aan Creative en Auravision, dus de verwijzing naar "vele Fatal1ty-producten" is niet specifiek voor Abit of ATi bedoeld. Ik lees dat zelf ook niet in de zin.
Professioneel Hyves-weigeraar
Abit heeft de moederborden, Creative de geluidskaarten en Zalman de koeling. Abit was de eerste die de naam van een bekende gamer gebruikte om speciale hardware uit te brengen, vandaar dat iedereen bij het horen van Fatal1ty aan Abit denkt
.
Oeps, ik las moederborden ipv producten 
Maar het gaat mij om dat woordje 'ook'. Dat wekt bij mij de indruk dat ATi dus een bende Fatal1ty producten verkoopt.
Maar het gaat mij om dat woordje 'ook'. Dat wekt bij mij de indruk dat ATi dus een bende Fatal1ty producten verkoopt.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik snap je punt, maar zonder 'ook' blijft het probleem bestaan:
[zonder ook trouwens, maar gezien mijn bericht over China doe ik net alsof ik wel een voorstander van democratie ben.]
ATi kan nu nog steeds de presentator zijn 'van de vele Fatal1ty-producten'. Met jouw instemming laat ik het dus zoals het is.Het is niet bekend of ATi in navolging van de vele Fatal1ty-producten een speciale macci-productlijn van moederborden zal presenteren.
[zonder ook trouwens, maar gezien mijn bericht over China doe ik net alsof ik wel een voorstander van democratie ben.]
ingejanse.nl: dingen die ik doe