Overklokker macci versterkt moederbordafdeling ATi

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
nieuws: Overklokker macci versterkt moederbordafdeling ATi
Het is niet bekend of ATi in navolging van de vele Fatal1ty-producten ook een speciale macci-productlijn van moederborden zal presenteren.
Deze zin doet het lijken dat de Fatal1ty moederborden van ATi zijn, terwijl ze van ABIT zijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Fatal1ty leent zijn naam ook aan Creative en Auravision, dus de verwijzing naar "vele Fatal1ty-producten" is niet specifiek voor Abit of ATi bedoeld. Ik lees dat zelf ook niet in de zin.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Abit heeft de moederborden, Creative de geluidskaarten en Zalman de koeling. Abit was de eerste die de naam van een bekende gamer gebruikte om speciale hardware uit te brengen, vandaar dat iedereen bij het horen van Fatal1ty aan Abit denkt :P.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
Oeps, ik las moederborden ipv producten :P

Maar het gaat mij om dat woordje 'ook'. Dat wekt bij mij de indruk dat ATi dus een bende Fatal1ty producten verkoopt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

Ik snap je punt, maar zonder 'ook' blijft het probleem bestaan:
Het is niet bekend of ATi in navolging van de vele Fatal1ty-producten een speciale macci-productlijn van moederborden zal presenteren.
ATi kan nu nog steeds de presentator zijn 'van de vele Fatal1ty-producten'. Met jouw instemming laat ik het dus zoals het is.

[zonder ook trouwens, maar gezien mijn bericht over China doe ik net alsof ik wel een voorstander van democratie ben.]

ingejanse.nl: dingen die ik doe